reede, 29. mai 2009

Tütarlapsel üks eluetapp läbitud

* Kaks paari sukkpükse läks peo eel ja käigus puruks. Aga ega need olegi asjad, mida järeltulevale põlevele pärandada.

* Ta oli kõige pikem ja kõige neiuma näoilmega, ja ometi kord õnnestus mul rõivaid valides tabada õiget nooti; ta oli juustest kingadeni heljuv ja särav ja varasuvine ja ma mõtlesin: Ossaa, tütarlapsest sirgub neiu juba 7 aasta vanuses!

* Ta kipub natuke kühmu hoidma. Mul oli sama häda ja enam-vähem olen rühi korda saanud alles paaril viimasel aastal.
Pikkade plikade mured.

* Nad laulsid kohutavalt palju ja kohutavalt lahedaid laule. Osad pidasid viisi ka.

* Ja kasvataja laulis! Ja pidas viisi ka! See oli äge. Täiskasvanud võiksid olla julgemad igasugu esinemistega.

*Millega seoses mulle meenub, et lapsevanemad olid kirjutanud luuletuse. ILMA MINUTA. Ei tohi ikka olla nii vaikne ja nuka taga kogu aeg, vahel jääb niimoodi lahedatest asjadest ilma.

* Ja siis tehti pilte. Ma lasin teha tütarlapsest terve hunniku pilte, ja nüüd ma pean kuskilt uurima, kust neid kätte saab.
Must tehti sama palju pilte vist keskkooli lõpetamisel =D

* Süüa anti. Mul polnud päeval söömiseks mahti ja nii ma läksin sinna, päeva jooksul ainult 3 sprotileiba ja natuke toorest kapsast hinge alla saanud, ja sõin end risti ja põiki läbi kõigi tortide, nii soolaste kui magusate.
Oot, mul oli plaanis õhtul veel jooksma minna või? Emake maa küll, mul pole ju kõhu kandmiseks jaoks kärugi!

* Ja siis tantsiti! Ja mängiti. Ja lauldi. Ja väga lahe oli, minul oli vähemalt väga lahe. Lastel oli ka lahe, aga poeglaps tantsis ainult pool tantsu ja jooksis siis selle asemel ümber lilli täis istutatud basseini.
Umbes 38 ringi.

* Mul küll pisaraid silma ei tulnud. Ma olen mingi kale tädike nähtavasti.

* Minu isa ja tema naispool käisid ka ja tõid lilled. Mis on hea, sest minul lilli polnud ja minu neiu oleks olnud ainuke, kel lillede asemel mingisugune kommitoru käes.
Olen jah, selline ebapraktiliselt praktilise loomuga, et mul on imelik lilli kinkida, kui kõik õitseb ümberringi ja kui astuda läbi pargi lasteaia poole viivat rada pidi, on rohi jalge ümber meelespeadest veel sinisem kui tütarlapse kleit oligi.

* Maailm on imeline.

* Ja inimesed nii ilusad ja head.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.