reede, 17. juuli 2009

Vahemäng mälule

Kui Poeglaps leiab, et maailm on teinud vea ja tema teab paremini, siis püüab ta maailma sõnade abil ümber teha.

"Tule nüüd, läheme tuppa, õues on juba hämar!"
"Ei ole! Valge on!"

"Sepik on otsas, aga ma võin sulle singiga leiva teha."
"Ei ole sepik otsas!"

"Sepik on otsas, kas sa leiba tahad?"
"Leib on otsas!"
"Ei ole leib otsas, näed, leib on siin!"
"On küll leib otsas!"

"Oi, kas sul on püksid märjad?"
"Ei ole! Mina ei pissi!"
____________________

Tütarlaps on elegantse sõnaseade meister.

Arvutimäng, kus tuleb mingeid värvilisi kive ritta seada, muidu tuleb laavapurse ja kõik saavad hukka.
"Need loomad pole ka põrmugi abiks! Lollid loomad! Miks nad ei aita, haud õhkab mu poole juba avatud suuga!"

Rääkimata kuldsest "Ma ei käinudki kempsus, konutasin hoopis kurvalt koridoris."

...

3 kommentaari:

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.