kolmapäev, 4. november 2009

Kuulutus-kuulutus

13. novembril, reedesel päeval kell 18.00 (või vähemalt umbes nii),
esitlevad
Siim Kera ja Triinu Meres
või Triinu Kera ja Siim Meres (sest vahet ju tegelikult pole)
Pärmivabrikus (Pikk 58, Tartu linn)
oma luulekogusid
"me vaatame kuud kuni jääme pimedaks" ja "Lagunemine".
See tähendab et ettekandele tuleb pihutäis ilusaid luuletusi
ja muidugi ka sama palju koledaid.
Aeg-ajalt räägivad nad juttu
ja pakuvad keelekastet
ja lubavad naerda.
Kitarristi ei ole,
küünlaid ka mitte.
Stereotüüpne luuleõhtu jääb (loodetavasti) koju.
Tõotab tulla lõbus õhtu.
Tule kae perra!

(PS! Nad ise on pealiskaudsel vaatlusel isegi ilusamad kui neljajalgne trohheus!)

8 kommentaari:

  1. ma loodan, et üritus ei alga väga vara. töö noh. tln tartu pikk tee noh. (nohiseb, kui oleks vurrud, järaks murelikult vurruotsa)

    VastaKustuta
  2. Tere!

    Sattusin Su blogi lugema hoopis muudmoodi (Oobi kaudu), täiesti aimamata, et oleme päriselus kohtunud. Ja nüüd siis pärisnime nähes vaatasin pilti uuesti ja - me oleme päriselus kohtunud. Ammustel keskkooliaegadel, väideldes. Ja Su sõbranna E. oli mo kursaõde ülikoolis. Aga seda ma muidugi ei oska pakkuda, kas Sina mind mäletada võid - Annelinna korter, kus külaski käisin, oli ammuammu. :-)

    VastaKustuta
  3. Üldine tähelepanek: me oleme siimuga ikka präänikud küll! Kellaaja unustasime ära, samas kui viimase lause sõnastust muutsime umbes 8 korda, et ikka Õige saaks.

    v.-le!
    Tere-tere!

    Tunnistan, et v-tähe ja selle pildi põhjal ei teki minu ajus küll ühtegi ühendust.
    Aga küllap ma midagi ikka mäletan neid iidsetest hirmsatest aegadest =)

    VastaKustuta
  4. Eks ma olin neil ammustel aegadel veel noor ja ilus ka. :-) Ja ega see polegi nii oluline, lihtsalt mulle tundus vahva kokkusattumusena. Kui Eloga suhtled, siis tema võib aidata meelde tuletada, kui uudishimu vaevab. :-)

    VastaKustuta
  5. Kas see tähendab, et reedel võib näha, kuidas te teineteisele kiljudes kaela kargate?

    Tee on pikk jah. Aga mul on juba kiusatus ning see on hea algus.

    VastaKustuta
  6. Kaelalangemine jääb kahjuks tulevikku - Tartu on mo trajektooridelt viimasel ajal väga väljas...:-(

    VastaKustuta
  7. Võin anda vihje - H semmis hiljem ühe välimuselt V-d meenutava tütarlapsega;D

    VastaKustuta
  8. Eh. V-tähte ma mäletan küll!

    Lihtsalt mingil põhjusel ei ühendanud ma seda naissoost inimesega ja ikaldasin aju pikalt-pikalt, üritades mingeid v.tähega mehi sealt välja tirida.

    :P

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.