laupäev, 13. veebruar 2010

Eks ma olen ikka põdenud, et päevik ei pea oma pealkirjast kinni. Peaks rääkima sellest, et maha äng! aga räägib emake maa teab millest, nt netitestidest, valutavatest lihastest ja piinlikest isiklikest eluseikadest.
Kuna minu tavalisel lugemislaual on ka ainult väga nutikad võrgupäevikud (mõned lisaks avalikult ülespandutele veel), jäi endast üsna halb mulje juba.

Noh, lugesin täna siis päris võõraste inimeste võõraid bloge.
Siis tulin enda omasse tagasi ja kohe naeratasin.
Vähemalt ma ei kultiveeri siin viha, vihkamist, pettumusi ja maailmavalu üleskloppimist!

Kas teadmine sellest, et enda üleskütmine mingil häirival teemal teeb esiteks tollele üleskütjale endale haiget ning teiseks toob maailma veel enam valu ja katkisust, on tõesti nii vähelevinud?
Vaesed inimesed =(
Ja hei, lisaks isiklikule vastikule tundele tekitab selline viginraevu purse avalikus blogis ka teistes ohtralt viha ja ärritust - või vähemalt kurbust (nagu võitluslikest kommentaaridest näha on)!

Nõuanne kirglikult õnnetule ja vihasele: vaata maailma. Hinga välja. Adu, et sina ise oled maailmas väga väike ühik ja tõenäoliselt ei tea kõike ega mõjuta paljut.
Adu, et vihastava objekti/subjektiga on samamoodi. Tema on ka väga väike. Enamasti ka väga ebaoluline.

Mõtle, mida saaksid halva asja parandamiseks ette võtta. Tee asi ära - ning mõtle siis millelegi meeldivale.

Kui ei saa midagi teha, muuda oma suhtumist.

Maailm ei parane sellest, et sinul on paha olla.
Naerata (kasvõi vägisi) ja tunne end paremini.

Pea vastu seina peksmisest saab ainult pea haiget, sein veriseks ja koristaja järgmisel päeval väga vihaseks.

Pilt sellelt veidralt lehelt.

7 kommentaari:

  1. "Vähemalt ma ei kultiveeri siin viha, vihkamist, pettumusi ja maailmavalu üleskloppimist!"
    Just seepärast ma siin käingi. Kõike loetletut oskan ma ka ise teha, selle tyhja pärast poleks tarvis oma veebikodust välja tulla.

    VastaKustuta
  2. Sinu maailmavalu on täitsa inimlikul tasemel. Ei esine ekskaasade sõimamist ega kaebusi teemal "miks miski, mida ma ise tegin, tuli halvasti välja, kuidas ta JULGEB?!"

    VastaKustuta
  3. Sa tahad ytelda, et sellised reaktsioonid ei ole inimlikud? Ma pole kyll kuulnud yhtki siili ega konna niimoodi väljenduvat. Kui teinekord peale juhtud, võta linti.

    VastaKustuta
  4. Kes talutab keda? Konnad siile? Reaktsioonid inimesi? Võib olla kyll. Aga eks iga nõrkus ole selle kandjale omane, inimlik või siililik. Inimeste nõrkused muudavadki nad meile mõistetavaks, täiuslikuga on kohutavalt raske suhestuda või suhelda.

    VastaKustuta
  5. UU, mul on nutikas võrgupäevik, uu.

    *tagasi naba imetlema*

    VastaKustuta
  6. Noh, lugesin täna siis päris võõraste inimeste võõraid bloge.
    ***
    On üks väga huvitav blogi : "Kirjad tulevikku." Kirjutab sama hästi nagu sina,ainult on lastetu ja tahab/kardab hullupööra suhteid...

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.