pühapäev, 13. märts 2011

Kummitab-ei kummita

Korteril on paha karma küljes.

Tema see endine perenaine, kelle asjad igal pool on ja kes mõni aasta tagasi ära suri, kannatas verevarustuse häirete all ja ta käed ja jalad külmetasid pidevalt.
Ühed temast järele jäänud randmesoojendajad on nii kaunid, et ma kannan neid koos oma parima pidukleidiga vahel.

Nüüd olen ka mina jõudnud sinnani, kus lihtsalt sokkidega magamisest ei piisa, jalas peavad olema villased sokid.
Ja trükin praegu arvuti taga, parem käsi kinda sees. Vasakuga pole nii hull, aga hiirekäsi kipub ära jäätuma.

1 kommentaar:

  1. Issand kui tore! Et on maa peal v e e l g i selliseid nagu mina oma lapsega! Arvutikinnas on meil kindlalt arvuti kõrval,just parem, ja tudusokid on väga in!

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.