pühapäev, 29. aprill 2012

Miks see paganama haridusasutus kogu aeg nii teeb?


Juba teist korda, niisiis. (Teist korda võrdubki kogu aeg, kas te ei teadnud?) 
Ühe lapse esinemine on kell 11 Laululava Klaassaalis. Teise lapse esinemise proov on kell 17.30 sealsamas, esinemine ise kell 18.30. (Ma ei tea, mida esineva lapse vanemal ja esineva lapse vennal on need tund aega ette nähtud teha. Pargipingil tukastada?)

Tundub, et varasemale, noorema lapse kontserdile, jääb lihtsalt minemata.
Mis ei tähenda, et ma ei hellitaks sel teemal süütunnet, hingepiinu ja "kui talle nüüd esinemine meeldima ei hakkagi, on see minu viga, sest ma suhtusin sellesse kui ärajäetavasse nuhtlusse, kui ta pisike oli."

Aga järgmine nädal on jälle praktikanädal. 
Näen ette väljasuremist ja hädakarjeid teemal "enam ei jõua".
Ja millalgi peab ju magama ka!

Misjaoks nad ometi minuga niimoodi teevad? =(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.