esmaspäev, 2. aprill 2012

...oot, mida tonti?

Et ei anna alla?
...ehk siis: seda teen ma kell 7 hommikul, pärast kassiotsimiskuulutuse koostamist, ajal, kui ma peaksin tegelikult rongis kooli poole loksuma.
Aga... aga vähemalt kassikaotamisahastus läks jälle üle seepeale!

Your rainbow is intensely shaded red, orange, and violet.


What is says about you: You are a passionate person. You appreciate beauty and craftsmanship. You are patient and will keep trying to understand something until you've mastered it. Others are amazed at how you don't give up.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

1 kommentaar:

  1. Kuna ülalolev on ikkagi kassipost lahtri järgi, siis kommenteerin siia alla ka, et ülemaailmna paanika minu kadunud kassi teemadel võib lõppeda. Kass konutas kogu aeg kurvalt koridoris ja on turvaliselt koduseinte vahel tagasi. Magab mu jalgade otsas parasjagu.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.