laupäev, 16. juuni 2012

Suvealguse õnn

Lihtsalt, et mõnikord anonüümsele kellelegi hästi ka öelda.

Kui keegi mäletab seda postitust, siis: OO, KÕIK ON MUUTUNUD!

Käisin bikiine otsimas ja neid oli kohe esimeses poes palju valida. Kõiki, mis mulle peale vaadates meeldisid, oli minu suurust ja enamasti suurematki. Musti ei pidanud üldse vaatama, muid värve oli nii palju! Ning tagatipuks oli väljaminek umbes kaks korda väiksem, kui see, millega poodi minnes arvestasin. Juunikuus! Ilma allahindluseta!

Olen nüüd õnnelik ülaosaga bikiinide komplekti omanik. Saan päevitada sündsalt ja avalikus kohas. Ja aknaid pesta!
(Kui viimane lause jäi arusaamatuks, siis: kuna ma tavaliselt ei võta ette tegevusi, milles sisaldub ainult üks kasutegur, pesen ma aknaid ainult sooja päikeselise ilmaga ja napis rõivastuses. Et saaks korraga akna puhtaks ja ennast jumekamaks.)


4 kommentaari:

  1. keegi enam ei usu, et sel suvel päevitada saab

    VastaKustuta
  2. mina usun

    Sina kindlasti saad

    terve maailm on Sinu jaoks

    VastaKustuta
  3. =)
    ma olen muidugi oivalisusi juukseotsteni täis ja mu generaalplaan järgmise 10 aasta jaoks leiab pidevat järgimist (ja nihkub seega täitumise poole) aga vihma sajab ikkagi minust sõltumatult.

    Millegipärast.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.