teisipäev, 7. august 2012

August on alati selline kuu

Inimesed on õrnatundeliseks muutunud.
Tänase päeva (s.t. ööpäeva) jooksul on minu avalikku võrgupäevikusse jõutud mh otsisõnadega kui sa seda loed, oled mulle suudluse võlgu; puhas armastus; pitsilised unelmad ja kõige avalikumalt igatsevana ma tahaks, et keegi mind armastaks. Küllap seetõttu, et käes on augustiööd jms hurm.
No mis ma oskan öelda? Küllap: olge rahulikud, keegi nagunii armastab!
Et see pole See keegi, kelle järgi ihkab hing (isegi kui tollega pole veel kohtutudki), ei mängi rolli.



Või õigemini - mängib küll, väga mängib! Olge oma soovidega ettevaatlikud, neil on kombeks täituda.

Mul on ka nälg. Kusagil juuste all ja silmades, kaelas, diafragma kohal ja niuetes. Laulaks kellelegi serenaadi, kui oskaks laulda.
Või kirjutaks soneti.

1 kommentaar:

  1. Kuigi ma seda ütlen harvem, kui mõtlen (umbes iga teine postitus). Aga jah, pagans! On küll nii!

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.