kolmapäev, 5. detsember 2012

Korrespondents

Otsisin postkastist, kas ehk olen kellelegi seda oma Õiget piparkoogitaignaretsepti saatnud ja saaksin seda nüüd ise ka uue, parema taigna tegemiseks kasutada.
Leidsin hoopis ilusa südamliku pika kirja pooltuttavalt inimeselt.  Aastast 2009.
Kiri tundus jumalasta uudne. Sisu üldse tuttav ette ei tulnud.
Mis pole imeks panna, sest ma polnud sellele kirjale ka vastanud.

Phmt inimene, kellega ma olen kohtunud ja kvalifitseerinud ta sümpaatsete kilda, kirjutas mulle kunagi ilusa pika kirja, millele ma lihtsalt ei reageerinud. Üldse.

Milline tropp! Miks ma niimoodi tegin? Armas D., kui sa veel loed mu võrgupäevikut, PALUN VABANDUST!
Andke nõu, kas kirjale praegu vastata oleks asja hullemakstegemine või parem hilja kui mitte kunagi?

***

Teistel teemadel: ma üldiselt väga kosmeetikareklaamija ei ole, aga vbla on veel keegi, kes ei tea sellist deodoranti nagu Lavilin. Mõni vast ikka on.
Igatahes ma alati imestan, kui kuulen, et keegi kasutab mingit muud deodoranti.
Sest see on täiesti imeline asi, see Lavilin. Kasutan teda juba palju aastaid, aga sel kevadel, kui karp pärast nelja-aastast kestmist tühjaks sai, ei leidnud korraga enam ühtegi kosmeetikapoodi, kust seda kraami saada oleks. Null.
Püüdsin siis mingi suvalise mineraaldeoga, mis lubas 24 tundi toimida, hakkama saada.
Väga õudne oli. Juhtus see postitus. Ja siis see, et pidi 2-3 korda päevas duši all käima ja korralikult raseerima hakkama ja mis kõik veel.
Siis leidsin, et Lavilini müüakse Eestis ju apteekides.

Õndsus.

6 kommentaari:

  1. Kui retsepti üles leiad, siis jaga blogilugejatega, palun :) Otsustasime õega koos just sinu blogist inspireeritult esimest korda ise tainast teha. Apelsinitükkidega.

    VastaKustuta
  2. Aga kui ei leia, pole ka midagi, teeme nami-nami retsepti järgi ja paneme lihtsalt apelsinikoort sisse.

    VastaKustuta
  3. kuna sa selle kirjateema juba avalikult postitasid, siis vastamine on kindlasti nunnum kui mittevastamine :)

    VastaKustuta
  4. Muidugi vasta. Teisel saab ilmselt samasugune üllatus olema, kui sinul oli =)

    VastaKustuta
  5. Piparkookide kohta: ebasöödav tainas õnnestus uue taignateo käigus uue taigna sekka segada, ja kokku tuli väga hea.

    Oluline näpunäide - taignasse natuke vähem jahu pannes kipub ta rullides kleepima ja talle tuleks veidi jahu enne rullima hakkamist sisse mudida. Aga võrreldes selle õnnetusega, mis juhtub, kui panna natuke liiga palju jahu (nimelt kõvad ja tuimad piparkoogid) soovitaksin pigem panna vähem. Jahu lisada on hoopis lihtsam kui ära võtta.

    Aa, ja ma olen mitu korda sooda üldse taigna seest ära unustanud ja see ei ole midagi märgatavalt halba teinud. Soodaga tulevad vast kriips õhulisemad, aga vahe pole kuigi suur.

    VastaKustuta
  6. Kas keegi on ka põdrasarvesoolaga teinud, nagu vana retsept nõudis, ja kui jah, siis kust ta seda sai?

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.