reede, 30. august 2013

Öine õndsus

Selline uni, mis oli üleni õnnelik. Voogavalt, viimse kui emotsiooninurgani õnnelik, rahulolev ja rahuldav.

Sisuks see, et mina ja mu ema oleme mõlemad miskipärast kohe-kohe suremas ja siis meile saabub siuke surmaeelne viimsete soovide täitja, kes annab meile 24 tundi elu veel koos ajas rändamise võime ja arulageda õnnega, mis tähendab, et me phmt suudame nende 24 tunni jooksul teha kõike, mida tahame.

Seal oli mingi asi ühe suure augu tekitamisega läbi majapõranda, otse maa sisse ja samas ka teise dimensiooni - kuigi ma tegelikult olen üsna segaduses, miks seda vaja oli.
Siis oli see, et uued kleidid. Täpselt sellise disainiga, nagu tahame, ja siis me vaatame üksteise kleite ja teeme neile selja taha mõttejõul parandusi, sest oma kleiti tagantpoolt hästi ei näe.
Mingi jõuk massimõrva peal väljas olevaid terroriste kuskil välismaa kaubamaja keldrites sai enda kannule meelitatud ja siis ülejäänud maja mitteohustavas kohas granaadiga õhku lastud (kusjuures ma leebelt mõtlesin endamisi, et küllap tuleb ka nende juurde see surmaeelne saadik ja tekitab neile maailma, kus neil 24 tundi KÕIK õnnestub ja seepärast pole vaja muretseda seepärast, et oh, vaesed terroristid, kogu elu nurjas nüüd - ei, kõik on lahe). See tunne, kuidas ma tõmban splindi ära ja viskan, sprindin ise külgkoridori mööda nurga taha...

Ja üldse, teadmine, et ma homme ju igal juhul suren ära, oli  nii vabastav ja õnnestav, nagu ma ei mäleta ka parimaid lendamis-, võlumis-, kangelasliku mõõgavõitluse- või seksiunenägusid olnud olevat.

2 kommentaari:

  1. Juhtusin rääkima ühe toreda naisterahvaga, kes kirjeldas juhtumit, mis leidis temaga aset kui ta oli u 8 aastane. Ta oli klassiga ööbimas mingis koolimajas ja läks võimlat vaatama. Võimla laest rippus alla juhe ja ta võttis sellest kinni ning sai elektrilöögi. Seejuures tundus talle, et ta tunneb kuidas elekter vaikselt käest ta südame poole liigub. Ta lasi juhtmest lahti ja jälgis seda liikumist ning oletas, et ta sureb umbes 7 minuti pärast ära. "ma jõuan enne surma 7 minuti jooksul veel aias maasikaid süüa" mõtles ta asjalikult ja sättiski end aia poole minema. õpetaja, kes ta kiljatust kuulis ja kohale ruttas küsis mis juhtus ja tüdruk vastas, et "ma suren varsti ära aga ma jõuan veel maasikaid süüa...". Õpetaja lasi pärast juhtme üle vaadata.

    VastaKustuta
  2. Käsi tuli juhtme küljest veel lahti? Nõrk vool...
    Aga unenägu na prognoosiline,kohe ongi "viimnepäev" Süüria poolt käes.:)

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.