kolmapäev, 16. oktoober 2013

Meenutus, kuna ma eile unustasin selle ära

...või siis see ei huvitanud mind, aga tulemus on sama. 

Oled kuulnud, et "üheksa korda mõõda, ükskord lõika"?
Muidugi oled.
Aga kui see puudutab seda, et "kas nüüd ikka viitsin teha trenni või mitte", "kas nüüd on mõtet öelda seda komplimenti või mitte", "kas koristada või mitte", "kas viia kompostiämber välja või mahub sinna veel midagi" - siis tegelikult sa ju kunagi ei kahetse neid asju, kui nad tehtud on.

Niisiis ei ole mõtet sedasorti värkide üle mõtlemise peale aega ja energiat raisata.
Lihtsalt tee! Isegi kui ei taha, kui maailm tundub lage ja elu tühi.

Pärast on heam.
Täna jälle selgus. Nii hea on asju ära teha!

1 kommentaar:

  1. A. on muide vahel sel põhimõttel koristanud, et "kui ma ei suuda niikuinii praegu midagi teha, mida peaks tegema, sest laga jääb jalgu ja hajutab tähelepanu, siis ma võin sama hästi ka koristada, mis siis, et kohustused trambivad ukse taga jalgu - sest nagunii ei suudaks ma neid asju praegu teha."

    Mul see nii hästi ei tööta, mul läheb palju kauem, enne kui ma hakkan märkama, et segamini on.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.