pühapäev, 3. märts 2019

Igapäevaselt

Mõtsin, et mind need valimised ei puuduta - ei, omaenda hääle muidugi andsin mingi - ammu, ID-kaardiga. Aga no et kuidas siis LÄHEB ja kes palju kohvi kohti saab, pohh ju? Kui on pärast vaja võidelda, võitlen, kui pole, on tore, jee.
Aga praegu küll mõtlesin, et kui EKRE saab nt 30% häältest, rohkem kui keegi teine, kas ma suudan seda õlakehitusega vastu võtta või on ikka PÄRISELT õudne.

Isegi mõttest, et äkki juhtub nii, hakkas õudne.
Meil on see ilma vihmavarjuta variant.
Pealiskiht on hästi mõnus, nagu
kõige peenemateralisem liivapaber
Mul see "maailm saab hakkama" vajab meenutamist. Aga kui meenutan, tunnetan, lõdvestun ära.
Pole minu asi maailma ära parandada. Kas ta läheb paari inimese pärast hukka v?
Hah!
The planet is fine, only the peole are fucked.
Huvitaval kombel mul ei ole tunnet, et inimkond oleks mingi tähtis ühik, kelle fakkd olemine probleem oleks. Ja planeet saab hakkama. Kindel värk. Ta on üle elanud palju hullemaid asju kui kilekotid ja väike kliimasoojenemine.

Eile tuli mul ühe nõuderiiuli alt kandev nupp ära ja kaldus riiul puistas kraanikaussi ja selle ümber ohtralt klaase ja kruuse. Mõned olid kraanikausis ootel samuti, nii et ka need purunesid, kui neile teisi klaase ja kruuse peale langes.
tülpinud ilmega mina
ja tähtis kruus
Nüüd on mul jälle vähem nõusid, aga kuna ei VÄGA VÄGA NAISE kruus ega Zoro kruus ega Ace'i kruus ega Totoro kruus (mitte koera oma, jänese moodi metsavaimu teemaline) katki ei läinud, on muu suht kama.

Kuigi ma olen terve nädala olnud kangelane, isegi migreeni ei saanud oma lakkamatu tegutsemise peale ja päris tore (kuigi väsinud) on olla - ja siis riiuli langemisega saabud korraga "ma enam ei jõua, miks ma sellega ka veel pean tegelema?!"
Tegelesin muidugi ära, ega ma siis kilde pojale ja koerale jalga minema jäta või kraanikaussi killuseks, aga olin kaks tundi takkajärgi šokeeritud ja pobisesin õudusega "issandjumal!"
Kunagi juhtus sama asi mu pojal. Kuigi tema oli toolil püsti, enda paremini ülestirimiseks kasutas riiulireva - ja pauh!
Ma olin nii kuri =( Vaene poeg =(
Kusjuures me mõlemad mäletame seda sündmust, kuigi tema oli --- neljane? Igatahes väike.
Siuke jakk

Igatahes tõden, et mu väide, et ostsin endale mantli, ei ole päris tõene. See on ikkagi jakk, kuigi mitte päris lühike jakk. Aga noh, 52% villa - peamine on siiski, et soe, eksju.
Ja mulle meeldib. Mis on teine põhiline asi. Mis siis, et musta värvi. Lukud vähemalt mitte, need on metallihallid!
(Jälle hüüumärk. Ma ikka mõtlen sellele lugejale, keda tean Goodreadsist ja kes arvas, et ohtrad hüüumärgid on lugeja solvamiseks ...)

Kuna osalen kleidikandmis-
kampaanias, koguneb pilte.
Ja edeva inimesena ma ikka
tahan neid jagada ka ju!
(jälle hüüumärk)
Jah, mu pojal on ka uus talvejope ja lisaks saapad, sest senistel läks esmalt lukk katki ja kuni ma ootasin koolivaheaega, et see kingsepa juurde vahetamisele viia, käis ta nendega edasi ja siis tuli tald samuti lahti. Ei, need on korralikud saapad, kaks talve käinud, saaks ka talda parandada ilmselt, aga noormees ju kasvab ja uuel talvel oleks tal nagunii uusi saapaid ju tarvis?
Kuid tema asjad on päris poest, mis ei ole isegi aliexpress, nii et need kuidagi ei laula mu hingekeeltel, et oi, näete, siuksed asjad ostsin.
Vähemalt pole miski must, pruun ega isegi hall.

Kui veel ostlemisest rääkida, siis ma tahan oma poja toa seinad ka VÄRVI värvida. Aga kuna kahe
toa vahel puudub uks, tõin viimaks keldrist üles selle ukse, mis seal seisis - ja kurat! Too uks on märgatavalt kitsam kui ukseava!
Nii et tellisin uue ukse ja paigaldamise ja värki, aga sellega läheb aega, nii palju aega.
Jah, lepingus oli kirjas, et ukse tarnimine võtab kuni kuu, aga ma naiivselt arvasin, et tegelikult ikka vähem.
Nüüd on kaks nädalat möödas, ent ust ikka netu.
Kõik lükkub edasi.
Kõik.
Ma loodan, et mul enne raha otsa ei saa, kui töönaise seinte kallale lubada võin.

Muide, see on mu 1400. post.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.