reede, 8. mai 2020

Mängud

Kui närin, juhtub sageli, et mu lõualiiiges naksatab. Mitte mingi uus asi (ühel suvel umbes kümme aastat tagasi suudlesin majanurkade taga vargsi ühe väga nägusa noore mehega alailma ja põdesin iga kord, kui suud laiemalt avades lõuas RAKSATAS), mitte valus ega (kui just ei suudle) häiriv.
Mu tütrel, muide, käitub lõualiiges samamoodi.
Aga praegu, kui porgandisuutäit närides Civilizationit mängin, või õigemini üritasin närida, teeb Poeglaps voodis häiritud hääli. Ja nii ma siis istun, poolnäritud porgand suus, ja ei julge närida. Sest lõuas kolksub ja poeg häirub.

Mängin tasa-tasakesi ja vahetevahel luban endale ühe närimisliigutuse.

Üldiselt see Poeglaps, kes distantsõppe alguses halas: "Mulle üldse ei meeldi, tahan kooli!" võttis end kokku ja tegi ära hirmsa hulga tegemata töid, arvake, mille vältimiseks?
18. mail peavad need, kel selle nädala lõpus on 6 tegemata asja õpilaskontol, kooli minema.
SEDA tuleb ometi vältida!
See-eest leidis ta kapist hunniku vanu legosid (enamuse andsime ära vastastikkusel kokkuleppel, aga üks väike kast oli alles) ja veetis õnnelikud kolm tundi, neid kokku pannes, pomisedes: "Su aju on kadunud, aga proovime seda maski, see on lahe", "Jaa, see on ikka veel lahe! Kahju, et teist jalga pole ..." ning "Oh, ma mäletan seda, selle ma ostsin ise ilma emmeta! Läksin üksi poodi ja ostsin ise!"
Mul on nüüd ka kuidagi harras olla. Poeglapsed läbi aastate on kuidagi lähemal - enamasti on nad kaugel, mida nooremad, seda kaugemal - kuid korraks tulid lähemale.

Kui veel Türil elasin (tuntud ka kui Depressiivne Väikelinn) armastasid mõlemad mu lapsed seda laulu selle videoga.




4 kommentaari:

  1. Mu õel on ka see lõuakõlks, halvamal juhul, kui hammustab, siis võivadki lõuad laiali jääda, midagi läheb paigast ära. mõned korrad elus on tal seda ette tulnud.

    Ja kui ma lugesin, et su poeglaps sellest kõlksust häirub, siis lõi kohe ette: misophonia. Ma ise kannatan selle all ja tunnen kaasa kõigile, kel sama mure, see segab elamist ikka väga märkimisväärselt. ja see kangesti lõhnab selle järgi..

    Aga see lego koht on üliarmas.

    VastaKustuta
  2. Mul ka lõug raksatab, kui midagi natukene kõvemat mälun. No tegelikult võin ma seda raksatust ka ilma midagi mälumata teha.😀

    VastaKustuta
  3. Mul takerdub lõug vahetevahel siis, kui ma olen liiga vähe maganud. Olen juba nõksud välja töötanud, kuidas ta jälle tööle saada, aga tüütu on ikka.

    VastaKustuta
  4. Mina ei julge enam suud väga suurelt lahti tehagi. Sest ühel korral haigutades jäid lõualuud lukku. Oli ikka päris hirmutav küll. Kuidagi ikka nad kokku läksid, ning hiljem juba õppisin, mida teha, kui peaks jälle juhtuma. Õnneks olen suutnud siiski seda ära hoida 🙂Lihtsalt ei tee suud lahti enam 😁

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.