kolmapäev, 19. august 2020

Toimub

Üldiselt ma ühiskondlikel teemadel sõna ei võta, sest "mis see minu asi on" ja "inimesed on lollakad, nojah".

Aga lihtsalt mainin, et selge oleks: ma armastan Pärnitsat niivõrd, et annan talle andeks isegi kenderilembuse, ja rõõmustasin sitaks, kui ta (täiesti ebatüüpiline, aga näe, nad arvestasid teda ikka! See Pole Okei TEEB palju ära, jee Eesti!) vägivallaennetuse auhinna sai.
Minu Eesti, Kersti Kaljulaiu Eesti, elus ja päris Eesti!

Kuni juhtus see ja mul on "fakkkkkkkkkkkkkkk ... aga tegelikult seda vist võiski oodata. EKRE ON olemas ja teda valiti ja see on tõelisus!"

Pärnits on sõdalane, kelle kõrval mina oma sõjakusega suht lammas.
Mitte et ma ise jaksaks või tahaks rohkem olla ja teha jne, ma ei taibanud muuhulgas väga väga kaua, et mitte mina ei käitunud nõmedalt, kui mulle munni peale suruti, vaid teine pool oli hoopis ere mölakas.
Aga austan Mikku täiega. TÄIEGA.
***
Muidu sama vana lugu: teen jube palju, olen täiega väsinud ja oeh.

Vahepeal juba arvasin, et Bradbury 100. sünnipäeva esinemine jääb ära, sest keegi minuga rohkem kui kord augusti algul ühendust ei võtnud ja 22. august on see päev juba. Täna hommikul sain maili, mille sisuks, et tore, et tulete, meil ei õnnestunud teile poliitikut vestluspartneriks saada, aga noh, mis teha.
Päeva ajakava on siuke ja siuke.

(No ... siuke.

11:00-11:45 - ekskursioon TYPAs (Kastani 48f).

12:00-12:45 - saja raamatu teekond. Sõna saab saatemeeskond.
Raamatunäitus, mis rändab hooandjatega kodudesse kaasa.

13:00 - praktilised teemakohased katsetused Aparaaditehase hoovil.
Tulevärk.

13:15-14:45 - lõunasöök ja vestlused restoranis Aparaat, tutvumine
raamatutoaga.

15:00-17:00 - arutelu raamatu "451º Fahrenheiti" üle.

Juhitud vestlus kõigile raamatusõpradele - sobib nii enne kui pärast
raamatulugemist.)

Olen kerges õuduses mõtte ees, et pean vestlema iseendaga, aga noh - ega mina seda üritust korralda, nii et ei vastuta, kui nõme on.
Raha ma ka ei saa, nii et ma ei vastuta üldse millegi eest ja tegelikult olen isegi natu innukas mõtte juures panna endale sokk kätte ja vestelda sellega =)

Ma pole mõni Mikk Pärnits, aga päris normaalne ikka ka mitte.

Lisaks olen vist haige.
Hästi kohane on seda avastada, kui olen jõe äärde jooksnud, selles 570 tõmmet ujunud , siis lühikeste pükste ja maika väel poodi kõndinud ja veel napilt enne kella 23 koju jõudnud. Nüüd istun siin soojas pusas, soojades talvesussides, joon kuuma kohvi, kurk valutab ja kuidagi ... uimane on olla.
Aga kohv on hea. Mitte ükski kohv pole parem kui Thcibo Exclusive ja kui sel oli allahindlus, ostsin kohe neli pakki!

1 kommentaar:

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.