teisipäev, 27. oktoober 2020

Ikka uus

Kas mul on midagi öelda?
Eile oli, nii palju oli öelda! Aga mõtlesin, et kahel päeval järjest ikka ei postita. Seda enam, et juttu oleks samast asjast: kuidas kõik on nii uus oktoobrikuus. 
Olin aeglane asjade kokkupakkija, aga näha on, et päris väle lahtipakkija - kõik on ju mu aeglase kokkupanemise tagajärjel süsteemis ja vaja ainult kastidest-kottidest välja võtta. Ainsaks piiranguks, et kõik kapid-riiulid ei ole veel valmis esemeid vastu võtma, sest ei ole seinale paigutatud ja ise ma seda teha ... olgu, ei oska, see on pisiasi (kui ei oska, saab alati õppida). Aga mul pole selleks ka tööriistu. 
Nii et ootan, kuni K-l mahti on ja pesen seni ruutmeeterhaaval nühkides tagumise toa põrandalt maha arusaamatut määrdumust. Otsene KIHT midagi on põrandal.
Lisaks veel eraldi plekid. Mida on arvukalt, üks veidram kui teine. Muuhulgas ka nt põranda külge kinnitallatud näts ja miski, mis vist oli kunagi karamellkomm.

Võiks vanast korterist mõne just istumiseks mõeldud istme ka tuua. Praegu on ainus tool Poeglapse arvuti taga tegutsemise oma.
Kuigi me võime istuda vooditel.
Lihtsalt kui mu laud kokku saab (praegu on tükid), kuluks mõni normaalne iste ära, et selle taga ka istuda.
Arvuti voodi peal ja mina voodi ees põrandal mõjub esiteks seljale rängalt (ehk VALUS) ja teiseks surevad mul perioodiliselt jalad ära.
Esimesel korral kulus mitu minutit, enne kui jalg jälle seistavaks muutus. Enne oli lihtsalt mingi tuim tükike liha. Hiljem olin valmis, hakkasin juba surisemise ja vale tunde peale liigutama.

Nii ära kumbki jalg rohkem, kui sel esimesel korral vasak, ei surnud, aga ebameeldiv ikka.

Lähen küürin vahepeal veel põrandat. 
Puhkan selga. Olgu, teen mõned võimlemisharjutused ka, rahul?
Ja käin pesemas. Nuustik on veel vanas kodus, aga puhaste nõudepesunuustikute (ok, mulle piisab ühest) pehme külg kõlbab küll. 
Kui mul on probleem, on lahenduseks see lahendada =)
Õhtupoole teeb K vast mõned pildid samuti, saate näha, mis siin toimub.

Loodan, et olen selleks ajaks elavate kirjas, sest noh - on märke (nt olematu tasakaalutunnetus, asjade otsa koperdamine, käpuli kukkumine ja väga mööda silmanägemine - võtan nuga ja ups, võtsin 3 cm mööda tast), et võib ka teisiti minna.

***

Magamata on kehv olla.
Porine Totoro on kõk kohad liivaseks teinud ning see on tunda sellest hoolimata, et ma võtsin pärast temaga jõe ääres käimist tolmuimejaga. Samuti kehv.
Aga pesin uues kohas duši all ja keetsin tatart. Varsti panen pesumasina ka tööle. 

Ja pildid.

Tegelikult

a) pole ühtegi pilti Poeglapse toast, sest ta magab seal ja me niisiis ei pane tolles ruumis tuld põlema
b) ma küll ütlesin, et lasen pilti teha, kui kõik korras - ja praegu on kõik ERITI segi, sest väga naturaalselt poolikute tööde pealt võetud. 

Aga parem kui ei midagi, eks?

mannituba 
Nõudepesunuustik paistab tagumises nurgas

seal voodis ma magan - lina näete,
tekk ja padi on hetkel teises

nimelt siin
Üritasin magada, kui mu voodi peatsis pistikut parandati.
Ebaõnnestunult.

no ja muidugi mu raamatud.
Kõik pole veel lahti pakitud: riiulipinda jäi 
ühe seinariiuli veel-mitte-seinal olemise tõttu
väheks

Hiljem: 
Nüüd on laud ka kokku pandud ja padi tagasi kolinud

4 kommentaari:

  1. Kolimise kohta näeb kõik haruldaselt korras välja. Õigupoolest, see on see korratase, millest kõrgemat ma kuigi tihti ei saavutagi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No mu mõte on suht samas suunas (jube korras võrreldes sellega, mis oli nt! ja suht korras absoluutväärtuste skaalal), AGA kuna ma kolisin, siis on just kõigel võimalus olla Õiges Kohas (sest midagi pole veel pandud sinna, kus mugav, kõik on seal, kus Õige Koht). Lihtsalt kuna osad Õiged Kohad veel ei eksisteeri, on nõud aknalaual ja riidepuntrad kokkupanemata kirjutuslaua kapiosa peal - mitte seepärast, et sinna oli mugav panna, vaid seepärast, et kapid ei ole veel valmis.

      Välja arvatud kõik need asjad, mis Töö Käigus välja on tiritud nagu tolmuimeja ning kastitäis tööriistu.

      Kustuta
  2. Kui see kakavärvi korter
    ongi see UUS sinu elus,
    siis midagi uut ju ei ole?

    Selle asemel, et vanade asjade
    kokkupanemisel maailmameister olla
    ja selle pasa uude kohta laotamisel...

    võiksid aja maha võtta, ja ausalt kirjutada
    millesti olulisemast, kui mööbeldamisest aega üle jääb.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sa saavutad oma soovitustega seda, et ma pealkirjastan 5 järgmist posti kui "Muidugi uus", "See on uus ikka veel!" "Maailm on täiesti uudne" jne, ja kirjutan neis peamiselt mööblist.
      Mul on siuke puue seoses nõuannetega.

      Kustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.