kolmapäev, 19. mai 2021

Väikesed asjad, mis teevad elu

Nüüd kirjutan romaanivõistluse-romaanile veel pisikesi asju juurde.
Olen üha veendunum, et sealt ei tule midagi (misMÕTTES ma ei teinud neid pisikesi maailmatunnetavaid täiendusi varem?!), aga üks mu absoluutseid lemmikuid inimeste seas kirjutas postkasti, et mõtleb oma kirjastuse teha ja tema plaanid on juba väga konkreetsed ning kui keegi muu ei peaks me raamatut tahtma, tema tahab lugematagi.
Olen maapõhja meelitatud ja õnnelik. 
Ainult kulkat, noh, on siis veel vaja veenda =P

Lisaks saatis teine lemmik mulle laheda artikli sellest, kuidas inimesed varjavad asju, et kasvatada oma oletatavat menukust partneriturul. Teadusartikkel, mitte mõni tavaline.
Ma kohe sain aru, miks mina varjamast ja valetamast keeldun.
Sest ma OLEN nii sitaks hea, täiesti arusaamatu, miks kõik mehed vaimustusest ei tuigu mu ees, nohh. Omast arust ma olen partneriturul briljant, mida siin varjata  =P

Enne valutas kogu aeg pea, tabletiga võtsin maha, järgmisel päeval, tadaaa, tagasi.
Aga nüüd on veidi parem. 
Veidi, sest Poeglaps pidi jälle füüsiliselt kooli minema ja see on päris karm, mis tal toimub. Sitad õpetajad on sitakeeramises uue taseme saanud. Lisaks see ... halb inimene. 
Poeglaps: "Enamasti on sitad õpetajad sitad õpetajad, inimestena on nad okeid. Aga tema on sitt inimene!" Lugude põhjal, mis temast räägitakse, pean nõustuma.
Ning nende kooli poliitika pole "distantsõpe, võtame lõdvemalt". Nende poliitika on: "Lapsed PEAVAD õppima!" ja nüüd kooli minnes on pojal iga päev mitu tööd. Jah, nende nimed ei ole enamasti kontrolltöö, aga sisulist vahet on vähe ja ta lihtsalt sureb päevast päeva. Kool, õppimine, uni. 
Isegi trenni ei jaksa minna, kuigi ta põlved said korda. 
Ja Tütarlaps õpib koolilõpueksamiteks ja teeb järele neid miljonit ülesannet, mille jooksva täitmise ajal ta haiglates oli või kodus taastus, aga polnud töövõimeline. 
Ja kuna mul on neist NII KAHJU, mõjutab see kõik ka minu elukvaliteeti. 

Väiksed nunnukesed (kes mõlemad on must vähemal 8 cm pikemad, aga noh - ideeliselt.)

Rohkem ei ole midagi öelda. 
Mida öelda võiks, ilma kedagi ilmaaegu haavamata. Noh, partneriturul arusaamatuid võibolla-miinusi põhjustamata, kuigi ma aint kiidaksin ja tänaksin. 

9 kommentaari:

  1. Vastupidine näide mu lapse koolist: õpetaja ütles juba distansõppe alguses, et miinimum, mis vaja aasta lõpuks selgeks saada, on kõigil lastel juba olemas. Kõik lisanduv on ainult boonus, võtke vabalt ja ärge stressake. Aga noh, esimene klass, eksole.
    Ma lugesin seda Tuule viidatud artiklit juristi pilguga, oli ka põnev - isikuandmete kaitse algallikad:D

    VastaKustuta
  2. Ma tahan ka seda varjamise artiklit lugeda.

    VastaKustuta
  3. mind huvitaks milline on su partnerituru SWOT analüüs? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. TUgevused: õudselt toetav, kena välimusega, innukas kokk, hoolitseja, seksihuviline, annab endast kõik, et sul hea oleks, odav pidada.
      Nõrkused: võib ära unustada omaenda vajaduste eest hoolitsemise, ei ole väga füüsilise korra lemb (mingil tasemel on), ei too osa aega suurt sittagi rahaliselt sisse.
      Võimalused: Kui sa talle närvidele ei käi, eluaegne suhe.
      Kui sa talle närvidele käid, oluliselt lühem.
      Ohud: Kui tal on krooniliselt halb olla, aga samas sa ei käi talle piisavalt närvidele, et ta mõtleks: "parem olen ilma", võib end ära tappa.

      Kustuta
    2. Vastus tundub üsna kõikehõlmav. Lapsed, koer, vanus, loogilisus tuleks siia juurde pookida.

      Millised võiks olla sihgrupi persoonad?

      Kustuta
    3. * ma pean teda tundma
      * ta peab mulle meeldima
      * üle 30, alla 50 eluaasta
      * väga paks ei tohi olla (natuke ülekaalu on ok)
      * üldiselt meeldivad mulle mehed, nii et peab sitaks seksikas naine olema minu silmale, et üldse mõtlema hakata.
      * PEAB MULLE MEELDIMA (kordan ja capslockis, sest see on tähtis ja hõlmab väga paljusid asju alates "armastama lapsi ja loomi" ja "armastama nii, et see haiget ei tee" lõpetades "ei ole ometigi rassist ega šovinist ega homofoob vms täiesti arusaamatut ja jubedat" ja "suudab nii tavamõistes intelligentset kui emotsionaalselt intelligentset vestlust pidada").

      Kustuta
    4. oot oot. see oli palju huvitavam küsimus kui see, kes _sulle_ meeldib.

      mõte oli just selles, et kuna meil on tootekirjeldus analüüsis olemas, siis millisele persoonale see toode sobib?

      Kustuta
    5. Mitte kellelegi, kes mulle ei meeldi ju =)
      Ega ma seepärast üksik ole, et keegi mind ei taha. Ma olen seepärast, et ma ei taha kedagi neist, kes mind tahavad.

      Kustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.