reede, 6. jaanuar 2017

...blöäh...

Kui mu elus toimub palju, ei kirjuta.
Sest kirjutada ja lugeda on huvitav ikkagi mõtteid, ent kui muudkui teha ja teha, ei ole mõtlemiseks mahti.
Vähemalt minul.
Ei ole mõtlemiseks mahti, miski ei tule pähe. Mingi autisti värk vist. Vanasti - noh, enne Rongi - kurtsin siin vahel selle üle. Kuidas pole aega seedida ja pole aega nukker olla ja ei suuda isegi tunda. Linke praegu kohe ei leidnud, nii et peate mind kas uskuma või mitte uskuma.
Nüüd on selline seis mulle harjumatu. Ülekoormus pareb pea valutama ja puhkepäevad lihtsalt on vaja võtta.
Välja arvatud et mu pea ei valuta veel ja tormamine veel üks päev (olgu, kaks) on ju ainult tahtmise küsimus?
On ju?! Noh, ja valuvaigistite, mis juba aimuse peale sisse lähevad. Migreenitabletti ei võta, kui muidu saab. Retseptiravim pole raisata!
Kui teha ja teha, väsin muuhulgas nii rõvedalt ära, et ei saa magada.

Seda kirjutan näiteks kell kaks öösel, kui olin kaks tundi voodis lebanud ning kõiki võimalikke pähe tulevaid meetodeid uinumiseks proovinud. Nähtavasti ei toiminud.
Vat ses osas on küll nõme, et orgasmi enam ei saa, sest varem oli kindel laks, et peale mastrubeerimist magasin. Kusjuures arvan, et see ei ole füüsiline blokk, vaid vaimne. Sest mul lihtsalt ei tööta need kujutluspildid, mis enne Rongi ja Rongimehest lahkuminekut, nii tugevalt kui varem. Uusi pole leidnud, mis üldse toimiks. Natukenegi.
Ilmselt leiab Organism, et jamasid niigi palju, mingi seksihuvi on selgelt ressursside pillamine. Aga see tähendab, et kindlat uinutit pole, kui uni ei tule vahel. Siis lihtsalt ei tulegi.
Jama küll.

Korraks mõtlesin, et loen üles asjad, mida teinud ja tegemas olen, kuid mul hakkas juba kujutluspildi peale igav. Nääh, ei.
Ainult seda ütlen, et andsin oma lõputöö üle. On nagu on, peamine, et läbi saaks.
Ma arvan, et saan. Noh, sedasi ise arvatuna ja juhendaja kiituste põhjal.

Kui homse (larp) ka üle elan, siis mitu-mitu (näiteks viis) päeva ei tee midagi. Mitte midagi. S.t. ka praegu olen alandatud tegevusrežiimiga, ei loe paberraamatuid süsteemselt ega kasuta valuvaigistavat masinat (kui olen väsinud, muutun tuimemaks, muuhulgas ka valu suhtes), ei põhja end veidi vähese trenni osas ega ... nojah, loodetavasti on ikka midagi veel. Et meelde ei tule, ei tähenda ju, et polegi?
Aga kavatsen seda veel veidi jätkata, kuni jälle TAHAN lugeda ja valu vaigistada.
Eee ... mitte et ma nüüd kohe ei tahaks valu vaigistada.
Lähen panen peale.

Ma tahaks olematuks muuta selle inimese, kes saadab mulle mingeid maile lõpuaktuse aja ja korralduse suhtes ning et tudengid peaks tund aega varem kohal olema ja koos vannet harjutama. Kurat, ma olen niigi väsinud, ma ei jaksa, ma ei TAHA kujutleda, et selle neetud aktuse ka üle peab elama!
Oli küll plaan minna aktusele õe paraadvormis, võrksukkades, minikitli, paksu meigi ja ereda huulepulgaga, aga hetkel on küll tunne, et jätaks üldse minemata.
Ma. Ei. Pruugi. Jaksata!

A muidu sain täna 15 aastat tagasi emaks. Päris krdima lahe =)

3 kommentaari:

Pikajuukseline Ema ütles ...

Magneesium ka ei aita magamiseks? 8 tabletti Kelasin Magneesiumi näiteks veega sisse võtta enne magamaminekut? Üleannustusest annab märku kõhulahtisus hommikul, aga üldiselt ühekordselt pole hullu, saab vähemalt magada. Me kasutame siis, kui on kindel, et peab magama, aga und ei tule. Või kui keegi peab hommikul kell 3 tõusma ja lennukile minekuks bussipeale minema, aga ärevuse tõttu kell 22 uni ei tule. Jne.

Või Nerheel, endise nimega Nervoheel? Saab lahustumiseks keele alla panna, on magus ja pärast jääb pesemata hammaste tunne suhu (kui magama ei jää, siis jääb see tunne, kui jääd magama, pole muret)?

Ja vabandust, kui tead kõiki neid asju ja ei need sinu peal ei tööta, õe paraadvorm on ikkagi tõsine asi ju.

väga väga naine ütles ...

Ma ei ole magneesiumi üleannustamisel (Kelasinil on päevane annus vist 4? ja muifugi kuna ma vahepeal võtsin, siis vahel võtsin ka rohkem) mitte midagi närganud, aga vbla toimib. Proovin - kunagi.

notsu ütles ...

kiidetakse ka melatoniini, aga sellega pidi see lugu olema, et selle võtmise järel peaks ka kindel päevarežiim olema ja piisavalt uneaega (mis teeb ta minu jaoks suht mõttetuks, sest kõige raskem on magama jääda just siis, kui seda peab tegema varem kui tavaliselt, ja sellist asja ju ometi sageli ei tee).