neljapäev, 17. veebruar 2011

Asjad, mida mul on vahel vaja endale meelde tuletada

e. mõned mantrad koduste kordamisülesannetena

* Minu töö ei ole kõigile meeldida. (See ei ole muide ka võimalik.)

* Minu töö ei ole isegi kõigile meeldida, kes mulle meeldivad. (Muuhulgas seepärast, et seegi ei ole hästi võimalik).

* Enda hästi tundmine ei ole kuritegu. Isegi kui teised ei tunne end hästi. Painava süütunde korral aitab meenutus, et ega kellegi teisel ei lähe sellest paremaks, kui ka minul on halb.

* Sest minu töö tõesti on elada oma elu endale sobivaimal ja parimal viisi.

* Mina ei mõtle muidu kenadest inimestest seepärast halvasti, et nad vahel ebameeldivalt või suisa rumalalt käituvad. Pigem lisab see neile mu jaoks inimlikkust. Niisiis ei ole mingit alust oletada, et iga minu lollust ja eksimust igavesti meeles peetakse ja mind nende põhjal halvustatakse.
-> Kuigi kui samalaadseid veidrusi teha väga järjekindlalt, siis teatud renomee endale siiski korjab.

* Minu töö ei ole olla selline inimene, nagu keegi teine tahab mind olevat. Isegi kui see inimene mulle meeldib ja mina talle meeldin.

* Minu ülesanne on olla selline, nagu ma ise tahan end olevat.

* Mul on õigus eksida. Teisiti ei saa vigadest õppida.

* Ilma vigadest õppimata ei õpi (vähemalt mina) aga üldse midagi olulist.

Ja lisaks üks tähelepanek: kui mult eeldatakse mingit haledat käkki (ükskõik mis teemadel), ei ole mul ka suuremat indu, et midagi hirmus head valmis ponnistada.
Kui mult oodatakse midagi head, äratavad kõrged ootused mus kerget õudu, kuid ma vähemalt püüan, et nendeni küündida. Tavaliselt ajan lati maha, aga vähemalt ei jookse alt läbi.

Kõige paremini töötan siis, kui keegi mult üldse mitte midagi (ei head ega halba) ei oota.

Äärmuseni viidud "iseseisva töö" mõiste - keegi ei tea, et sa seda tööd teed. =)
Kahju, et sel juhul keegi ka palka ei maksa.

4 kommentaari:

  1. Lase need asjad endale mp3-deks lugeda ja viska muusikakataloogi: kui juhulugusid kuulad, saad kohe niiöelda "ülevalt poolt" olulisi sõnumeid.

    VastaKustuta
  2. ma proovin endale vahel seda meelde tuletada http://zaavu.blogspot.com/2010/12/gestalt-prayer.html
    aga idee on suht sama

    VastaKustuta
  3. Olen oma kordamisülesanded püstitanud minakesksemalt kui geštaltlased.
    Sest ma kaldun ahistama pigem ennast, mitte teisi =)

    Ma ei kuula niimoodi muusikat. Muidu hea mõte.
    Äkki keegi teine leiab omaenda jumalike sõnumite kuulamiseks hea olevat!

    VastaKustuta
  4. Tahaksin tänada Lapo Micro Finance'i laenu andmise eest. Pettusin mitu korda laenu saades, kuni sattusin Lapo Micro Finance'ile, kes andis mulle haige lapse hooldamiseks laenu 23 000 dollari väärtuses. Kui vajate täna tõelist laenuandjat, võtke ühendust Lapoga ja ärge laske end petta. Võtke ühendust e-posti aadressiga: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.