neljapäev, 17. september 2009

Pöördumine

Lugupeetud Jumalus!

Minu tegevus, mis viis Teie vihastumiseni, ei olnud sihilikult kuritahtlik, solvamisele suunatud ega õel.
Paluksin tungivalt lõpetada minu elu veel ebamugavamaks tegemine: ruloo on tõepoolest seni parandamata, näritud augud vannitoavaibas ilmselt jäävadki sinna ning järjekordsest nakkusest vabanemine võtab ka oma aja.
/Eelviimane külgesaadud tõbi, tänan küsimast, on taandumas ja vajab raviprotseduure veel vaid paar korda päevas./
Nii et viimastel päevadel tekkinud raskusi jagub niigi.

Pole tõepoolest mitte mingit vajadust muuta selle aja sees, kui ma jooksen ja pesu õuest kokku korjan, minu välisukse võtit (või välispidist lukukeeramismehhanismi?) töökõlbmatuks, nii et ma pean higisest peast (alul) ja külmetades (lõpuks) loopima kive vastu oma teisel korrusel asuva korteri akent, et keegi viimaks alla avama tuleks.
Samuti oleks tungivalt soovitatav lõpetada esmete peitmine. Eriti lapse klotsikasti kadumine (mille puudumisel on klotsid kõikjal laiali) on äärmiselt frustreeriv. Uudishimust: kuidas üldse õnnestus nii suur ese korterist välja toimetada, ilma et ma seda märganuks?

Austusega,
Vana Naine

5 kommentaari:

  1. Mismoodi näritud augud vannitoavaibast taanduvad?

    VastaKustuta
  2. eelviimane_nakkus_ on taandumas.
    Uudishimust: kuidas sa välja lugesid, et augud vaibas :)?

    VastaKustuta
  3. "Paluksin tungivalt lõpetada minu elu veel ebamugavamaks tegemine: ruloo on tõepoolest seni parandamata, näritud augud vannitoavaibas ilmselt jäävadki sinna ning järjekordsest nakkusest vabanemine võtab ka oma aja.
    /Eelviimane, tänan küsimast, on taandumas..."

    Võrdleme analoogilise struktuuriga: "Mul on kodus lehm, siga ja järjekordne kass. Eelviimane, tänan kysimast, on pahur..."

    Korduskysimus: kellest räägib teine lause? :)

    VastaKustuta
  4. Ja ometi - normaalse keelevaistuga inimestel ei tekkinud kahtlust, mis siis taandumas on...

    Oh need muretud, muretud mängud!

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.