pühapäev, 25. aprill 2010

Suhelda on tore, enamasti

Huvitav, kas kõigil inimestel on mingid sellised punktid kuskil, mida vajutades emotsioon on valitsev reaktsioon ja mõistus enam kuigivõrd ei tööta?
Minu puhul on selleks teemaks raudselt raha. Ühest küljest ei talu ma eriti sellist heatahtliku üleolekuga väljategemist ega eeldust, et naisterahvana ma nagunii ise enda eest ei maksa. Samas ei suuda ma ka jõukamate kodanikega asja eelnevalt plaanimata ja selleks spetsiaalselt kokku hoidmata arvet poolitada. Sest noh, mul lihtsalt ei ole see võimalik.
Märtri näoga istuda ja teatada, et ei, ma ei ole näljane, on ka kuidagi totter.
Ja kui siis selle emotsionaalse abituse hetkel keegi veel märkuse ka teeb, et mis sa keerutad, vasta küsimusele - vat siis on küll korraks selline tunne, et muidu väga kenale ning meeldivale inimesele võiks lihtsalt selja keerata ja midagi ütlemata minema kõndida. Tähendab, sõnagi lausumata minema kõndida tähenduses "üldse mitte enam tagasi tulla ega iialgi midagi öelda".

3 kommentaari:

  1. Noh, see ongi ju tundlik teema. Vähemalt seni, kuni skaala alumises otsas oled. Miskipärast kipuvad ylemise otsa asukad märksa vähem tundlikud olema.

    VastaKustuta
  2. Põrgut, jaa! Ma olin ükskord mõnevõrra ülemisemas otsas kui muidu (vähemalt võrreldes kümne tava-minuga ja leebelt ühe ühikuga enamikust nondest, kellega siis parajasti kokku juhtusin) ja mul hakkas ka kohe meelest ära minema, kui tundlik see teema tegelikult ikka on. Kahjuks tuli mulle mõistus pähe. Või noh, (tegelikult mitte nii suur) raha leidis oma haleda lõpu ja pärast seda tuli mulle mõistus pähe. Ja ma sain endale vahepeal pealegi Vastutused, mille tõttu, kui ma kunagi rikkaks peaksin saama, oleks mul ehk meeles, kuidas on vaene olla. Ning tundlik ülbelt heatahtliku ülarahva suhtes.

    VastaKustuta
  3. oleneb olukorrast, sensitiivne lugu, kui tehakse välja eesmärgiga rõhutada oma üleolekut rahaasjades, siis võib seda kas boikoteerida tõestamaks oma sõltumatust, või parem variant, "sellelt lollilt" tulebki raha ära võtta . Aga seda üleolekut mitte südamesse võtta.
    Teine asi on, kui tehakse välja siiralt,heast südamest, kas või põhimõttel, täna läheb minul hästi, naudi sina ka seda, võibolla tulevikus jälle läheb sinul hästi ja minul kehvasti, ja saame sinu kulul aega mõnusalt gurmaanselt veeta ja kui ei lähegi nii, siis praegu ja siin veedetud kvaliteetaeg on iga kell väärtuslikum sellele kulutatud rahast.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.