kolmapäev, 7. september 2011

Kuskil siiski on piirid

Phmt kirjutasin nii rõveda postituse, et hoolimata disclaimeri sättimisest teksti ülaserva ei julgenudki seda üles panna.

Mõtleme nüüd kõik koos räpaseid mõtteid.

6 kommentaari:

  1. Alatu on niimoodi uudishimu tekitada!

    VastaKustuta
  2. See on vist täna moes. Sattusin ka sellise postituse peale.
    http://soodomakomorra.blogspot.com/2011/09/rapased-hommikud.html

    Kas kirjutasite ühest ja samast asjast?

    VastaKustuta
  3. No kole kahju oli ka üldse märkimata jätta, et sellise põneva kirjutise olen tekitanud!
    Ja - küsimused ning uudishimu on juhtumisi minu maailmas väga positiivsed nähtused.

    Muidu teiste inimeste õnne ei ole kunagi paha vaadata (aint kade vahel).

    VastaKustuta
  4. a mis õnne seal oleks?

    VastaKustuta
  5. no see eelolev link: kui naisinime vaatab meesinimest hommikuti räpaselt, siis on vist õnnelik öö olnud, ma pakuks.

    VastaKustuta
  6. kas nad on OMAVAHEL abielus või? Hehhehhee, ma pole tähelegi pannud seda fakti...

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.