reede, 28. märts 2014

Dialoogid

T: "Ma olen nii õnnelik, et tahaksin jalaga laternaposte taguda!"
S: "No kes sind takistab? Löö!"
T (lööb jalaga laternaposti)
S (vangutab pead): "See ei ole õnn, see on agressiivsus."
T: "Eiei, see ei tundu üldse nii, see tundub hoopis..." (teeb sobivat nägu.)
S: "Aaaa! Rahuldamata seksuaalkirg! Jaa, vat see võib panna jalaga poste taguma küll!"

***

T lõpetab kosmeetik-massööri juures käimise järel mingite kliendikaartidega žongleerimise ja kavatseb ära minna.
Kosmeetik-massöör, miniatuurne nuku moodi olevus, peab ta kinni: "Ja siis on mul teile selline väike kingitus ka veel. See on kätekreem. (Hääl madaldub dramaatiliselt.) Mitte tavaline kätekreem, aga vananemisvastane!
T (naerusuiselt roosat tuubikest vastu võttes): Nojah, eks mul ongi juuksed hakanud halliks minema ka!
Kosmeetik-massöör, miniatuurne nuku moodi olevus (naeratab kohmetult, nagu oleks juhtunud midagi piinlikku, ja kordab tõsiselt): Jaa, see on vananemisvastane.

***

Rongiga Järvelt Rahumäele sõites on ühel pool raudteed prügikasti peal kirjas:
"Miks nad on tulnud?"
Ja teisel pool, umbes 500 m edasi, elektrikapil:
"Nad mäletavad."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.