reede, 28. veebruar 2020

Nurinad

SAAST!!!!
Nature Boxi šampoon pikkadele juustele (oliiviõliga) on saast.
Ma olen kasutanud nende aprikoosiõliga šampooni ja nende avokaadoõliga šampooni ja need olid mõlemad täiesti head. Ja nende seepe dušigeele, mis olid (ja on, üks on kasutusel hetkel) samuti täiesti toredad.
Ja siis on see šampoon pikkadele juustele, mis vältivat nende murdumist.
Isegi minu peas (kus väga pikki juukseid just pole) tekitab see nendesse pikematesse jubedad pusad, nii et pead loputades ei saa isegi sõrmedega läbi juuste tõmmata. Aga mu poeg, kellel on päriselt pikad juuksed, oli täiesti hädas.
Eelmisel õhtul oli pead pesnud ja siis:
"Kuidas mu juuksed nii sassis on?! Ma ju JUST kammisin?!"
Ta oli sunnitud hakkama balsamit kasutama. Mis on tema puhul suur muutus. Vähemalt viis aastat pole ta seda teinud, sest vastavat vajadust ju ei tundnud.

Mingis raamatus, vist "Parteijuht lahkub surma läbi", õpetas reklaamiguru šampoonitootjaid paremat reklaami tegema. "Toode on teil väga hea. Šampoon rasustele juustele, mis teeb juuksed veel rasvasemaks, nii et inimene ostab muudkui aga juurde, et asja parandada, on suurepärane." (Väga vaba tsitaat.)
Aga seesinane Nature Boxi õnnetus on NII halb, et seda halbust ei saa isegi müügiargumendina võtta. Sest temapoolne juuste pusatamine on ilmne suht kõigile, kes kunagi elus mõnda muud šampooni kasutanud on.

Pfff.
Aga, kordan veel: nende kaks eelmist minu kasutatud šampooni olid head ja seda aprikoosiõliga ma ostsin teist korda veel isegi.

Muidu on nii, et olen haige, ehkki arvatavasti mitte koroonaviiruses. Mul ei ole palavikku olnud viimasel neljal päeval (kuigi temperatuur on pisut tõusnud) (ja enne seda oli natuke üle 37), aga KUI hullusti pea ringi käib, KUI hull on väsimus ja KUI raske midagi teha (nagu "vahin kuus minutit seina, kui peaks kuuma vee teele peale valama - ja siis on juba tunne, et tegelt on see vesi ära jahtunud juba ja kurat sellega"), viitab selgesti mingile tõvele. Mil pole ilmsesti kuulsat ilusat nime, kuid haigus on haigus nimest hoolimata.

Olgu, ei gripp ega koroonaviirus pole ka teab mis kaunid nimed. Oleks veel Pipilota Viktuaalia Rullkardiine Piparmünta Eefraimitütar Pikksukk!

Käisin täna oma pojaga Tammaare tee esinduses passipilti tegemas ja sõrmejälgi andmas. S.t. tema oli pildil ning andis.
Jah, käisin kõige oma haiguse ning kurnatusega.
Jah, ta oleks seda kõike iseseisvalt saanud samuti teha, aga ma alles seal sain teada, et muud lapsele passi taotlemiseks vajalikud tegevused saab ka kodus ID-kaardi abiga korda saata ning tuleb odavam.
Ostsin siis koerale ussirohtu vähemalt. Mingisugune kasu sellest teise linna ronimisest.
Mitte et ma poleks dialoogis teistega teada saanud, et aa. Ussirohtu müüakse ka loomakliinikutes (ja mõelnud, et loomakliinik Keilas ju on - kuigi siinsetes apteekides lemmiklooma-sektsioon puudub. Kontrollitud.)

Üldiselt unustan ma vähe. Viimasel nädalal olen iga päev unustanud. Muuhulgas asju TEHA (mitte nt kindad kaotanud).
TTTTTTõesti oleks vaja end terveks puhata.

6 kommentaari:

  1. Ah, mul tundub täpselt sama asi olevat. Ei köhi ega midagi, aga pea käib muudkui ringi. Kuna me pole kokku puutunud, siis järelikult internetiviirus.

    VastaKustuta
  2. Tuleks teha üldine vereanalüüs. Kas vererõhu mõõdik olemas? Kui jah, siis saab tuvastada seoseid tekkivate peavaludega...

    VastaKustuta
  3. Tunnetan nõuandmist.

    Ära anna! Ma vihastan hullult ega tee ikkagi, mida soovitasid, sest kurat, kui ma pole neid asju juba teinud, ilmselt need ei sobi mulle millegi tõttu, mida mina (kes ma olen endaga koos kogu aeg) tean, aga sina (kes sa oled ajutine blogilugeja) ei tea ega saagi teada.

    Nt ma TEAN (ilma aparaadita koduski) piisavalt hästi, et mu vererõhk kipub madal olema ja kahtlemata mõjutab see ka peavalusid, miska ma nt käin suht sageli lühikest maad (kilomeeter-paar) jooksmas, sest jooksmine tõstab rõhku.
    Ja üldist vereanalüüsi on mulle ka piisavalt tehtud, kuigi viimasest korrast paar aastat möödas.
    Mu veri on korras alati olnud. Foolhapet oli vähe, kui kunstliku viljastamise eel tehti aint.

    Ma hetkel hästi malbe ja seletan. Aga tegelikult ma jälestan nõuandeid raevuga. Ära enam anna!!!!
    (Ja ma isegi ei palu. Kui nõuandmine muutub pidevaks, kustutan kommentaarid lihtsalt.)

    VastaKustuta
  4. Täh!
    (Kuna mulle pooltõde mu enda eelmises kommentaaris mõjub mind väga häirivalt, siis EI, jooksmine ei TÕSTA tegelt rõhku, ta normaliseerib seda. Kõrge vererõhuga inimesed võivad kah joosta ja see on neile hea =) Muidugi on mingid piirid, et kuidas just kellele kasulik on, aga selle ma jätan igaühele endale avastada, MINA ju ei tea. Mina tean aint keskmisi arve ja see pole see pole see.)

    VastaKustuta
  5. Mulle tundub, et eri šampoonid käituvad eri vetega erinevalt, aga ega ma muidugi ei tea, kui pehme või kare teil vesi on.

    Meil siin on nii kare vesi, et ma isegi ei looda, et šampoon ilma sidrunhappe abita juukseid pussa või hallikat setet täis ei jätaks. Ükskõik, mis šampoon. Mõni on hullem kui teine, aga isegi parim šampoon jätab ikka mingi sette sisse, kui sidrunhapet loputusvette ei lisa (rääkimata sellest, et seda sidrunhappega loputusvett kulub vähemalt 3 kausitäit).

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.