esmaspäev, 4. mai 2020

Ei taha kurb olla

Kui su suured kõrvad vedelevad põrandal laiali, kui sa seal põrandal magad, varem või hiljem ikka keegi neile peale astub.
Kusjuures Totu kõrvad pole isegi hirmus suured ju! Oleks mõni spanjeli või setteri tüüpi koer!
Aga hea uudis on, et kuigi ma nagu karu tammusin juba teist korda ta kõrva peal, polnud mul kummalgi juhul kingi jalas.
Nii et niutsatus, kuid mitte enamat.




Murca tegi aasta tagasi selle pildi. See on niiiiiiiiiiiiiii nummi, noh! Ja fb on pakkumas võimalust "lisa oma veebilehele", mis tuli ära testida kohe, kui seda märkasin.
Muidu keegi enam Totust pilte ei tee, sest K. väsis vist ära ja mina ise ei oma tehnikat ja blablabla. Aga kuna ta näeb umbes täpselt samasugune välja, sobib ka aastatagune pilt.
Isegi pilk on samasugune.

Tegelt maiole ikka veel päriselt ära toibunud.
Võimaitea.
Vbla pole ma enamasti heas seisus ja kui vahepeal olin (need Pärast Rongi 1-4 aastat), on see eriline kingitus?
Mäletan, kui kuramuse tore oli ja niipea, kui meel mõruhapuks minemas kippus, meenutasin endale, kuidas maailm saab hakkama, mina olen torm, kui ei meeldi, minge ära, kui õiendama hakkate, minge persse ja üldse - ära põe, väga väga naine! Pole sinu vastutus!
Ja see toimis.
Vbla ma lihtsalt ei ole enam järjekindel?
Arvasin, et saan ilma nende korrutamistetagi hakkama, aga siis tuli tallitöö, ei tahtnud Varrak mult kaht raamatut järjest ja K. ka ideaalse sõpruse  arvestuses punkte ei saanud ja samas ei nõustunud ka ära kaduma ja mitte mu elus olema ...?
Ilmselt, kusjuures. Sest mantrad ikka veel toimivad. Kui neid endale meenutan, on kohe toredam. Lihtsalt ei meenuta enam kogu aeg. Magama jäämise eel loendades iga 111 arvu järel, igas kolmandas võrgupäevikupostis, igas teises vestluses. Arvasin, et saab ilma samuti, kui juba seest tugevam olen - aga nii tugevaks ikka ei osutunud.

Vbla, kusjuures.
Tundub tõene.
Ja noh. Ega maailm just ei hellita ka. Ehk inimesed, kes on nagu toredad, nagu ONGI, ikka kinnitavad mulle, et ma ei ole See, nende arust hea. Ja kuigi nad enamasti ei ütle, et kule, ole vait ja mine ära, ma ei taha sind siia, kogu aeg tilgub vaikselt "ole teistsugune".
Ja ei. Ma keeldun.
Taevas kui tore on seda taas mõelda ja tunda!
Ma olen mina, just nii hea, kui olen!
"Te tahate, et ma teistsugune oleksin? Sry, not sry, ma ei ole, minge otsige endale keegi teine, kellega mängida!"

Jah. Ma olen, kes olen.
Kui ei meeldi, minge ära.

10 kommentaari:

  1. Uus lootus

    Loodan, et pühitakse ära kõik.
    Et vana kaob, voolab reoveeauku
    see mustus, prügi, mäda ja lagu.
    Mis välja tulnud: ära see lõik
    ja teine ja kolmas,
    kogu ajalugu.
    Las olla ainult lootus, pinnas ja seeme.
    Las kõik olla uus, mida me teeme,
    las olla värske, täiesti puhas!
    Tõusta kui fööniks
    eelmise tuhast.

    -----------------
    Nii teegi – pühi kõik ära!
    / see ju su omakäeline retsept

    VastaKustuta
  2. Totoro on nii ilus. Need heledad silmaümbrused!

    Koerakõrvadest. Ammu aega tagasi, mu esimese koera Eduardi ajal astusin talle kogemata kõrva peale, kui ta maas magas. Nagu sinagi, mitte väga tugevasti, ja palja jalaga, aga kisa olikõrvulukustav. Ja kogu oma ülejäänud elu karjus ta iga kord, kui ma ta kõrva LÄHEDALEGI sattusin oma jalaga. Vaene loom. Eluaegne psüühiline trauma!

    VastaKustuta
  3. Mul ei suuda kass siiani ära õppida, et kui ta minu õhus oleva kanna või varba alla kiiresti oma jala torkab, siis võib see kand või varvas sinna otsa maanduda. Ma olen muutunud küll väga osavaks kassijalavältijaks ja kui kass jalguviskumise tujus ringi tuiab, siis on mul silmad igal pool, aga ikka tal vahel õnnestub.

    VastaKustuta
  4. Sattusin just ühe juutuuberi videot vaatama, mõtlesin, et äkki meeldib sulle ka - krooniliselt haige noor naisterahvas, kes rääkis sedapuhku, kuidas talle käib koroonaviirusest rääkimisel pidev sõjametafoor närvidele, ja jõudis sedakaudu enda aktsepteerimise ja mittesundimise teemani. ja kuidas ta ei saa oma kroonilisi haigusi oma identiteedist lahutada, sest ta ei jaotu niiviisi segmentideks.

    https://youtu.be/PmEZDPQiUAA

    VastaKustuta
  5. Mina olen warrior. Aga need pole mitte mu kehalised ja vaimsed raskused, millega ma võitlen, vaid mõtteviis, et nendega üldse PEAKS võitlema. Peaks võitlema, mitte leidma endale mõnusaimat ja meeldivaimad toimetulekuviisi KOOS nendega.

    VastaKustuta
  6. Mmm, koerad ja nende kiunumised. Lähed korraks sinnapoolegi, et äkki astud käpa peale/ lähed saba vastu: karjub.

    Astub endale päriselt orgi jalga ja hüppab killustikul kolmel jalal: mudid jalga, et kust valus on. Valust annab märku see, et paljastab hiirvaikselt hambaid.

    See kiljumine on nsm emotsionaalne seakisa. Mis muidugi ei tähenda, et nende peal peaks talluma.

    VastaKustuta
  7. Ma ei tea, kas ma olen üldse kunagi küsinud või tegelikult vaikselt eeldan, et ma tean.
    Mida tähendab sinu definitsioonis torm? Või üldse lause - ma olen torm?

    VastaKustuta
  8. No see on see, mis mu seljal, eks ole. Kogu lugu ju seletab?
    Ehk siis: mitte mina ei reageeri sellele, mis ette tuleb. Nemad reageerivad mulle. Reageerigu teised, kui tahavad, mina ei hakka. Mina teen ikka oma tahtmist.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.