kolmapäev, 9. detsember 2015

Erakiri

Lp. Tuulesepp =)

Ma nägin selle pakiga verist vaeva, sest su tütar ei saatnud mulle telefoni, ainult aadressi - ja nüüd see peaks minema Tartusse Riia 4 postkontorisse. Aga kuna teatis tuleb MINU tütre mobiilinumbril - midagi pidi ju sinna panema! - võin ainult arvata, et homseks on kohal =)

7 kommentaari:

  1. Oi, suur tänu, ütlen edasi. Ta tahtis sulle ka pakki saata - kas lubad?

    VastaKustuta
  2. Ikka luban =)

    eat the fucking donuts! on mu uus juhtlause

    VastaKustuta
  3. Mina ka saadan! Nii kohe,kui kohe!

    VastaKustuta
  4. Igaks juhuks ütlen - jaa, teatis tuli, pakk kohal =)

    VastaKustuta
  5. Oo kallis vvn, mis sorti pakke Sa soovid?

    VastaKustuta
  6. Ma võtan kõike =)
    Ok, nipsasjadega ei tasu end vaevata - neid mul on niigi korter ikka veel täis eelmisest omanikust ja ma vahel imestan, MILLEKS.

    VastaKustuta
  7. Laps sai paki kätte täna ja pani oma paki ka samas teele. Sisu läks hästi peale. Keräneni on ta siin õhtu otsa lugenud ja on päris haaratud, eriti hästi sobib see, et me ise ka supilinlased. Scott Card (kes on mul endal ka üks lemmikuid) läks Enderi mängu kõrvale, mis on just lugemisjärjekorras ootamas. Ja luuletusi maitses ka juba natuke.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.