neljapäev, 18. mai 2023

Vahekokkuvõte

* Depressioon on jõle
* Mul on depressioon
* See läheb kunagi üle, vähemalt see päris rõve osa
* Sest senine elukogemus näitab, et läheb
* Mitte et seda lihtne uskuda oleks
* Mitte ka, et ikka edasi, ikka edasi, ei sammukesti tagasi - iga "Oh, nüüd on parem!" järel tuleb "Ei, nüüd on halvem"-päev
* Et esimene ega teine proovitud psühhiaater mulle ATH-diagnoosi ei andnud, ei tähenda, et
    a) mul ATHd pole
    b) kunagi kelleltki diagnoosi ei saa
* Ma ei pea depressiooni harjal ja verivaesuses järgmist tasulist psühhiaatrit orgunnima. Võin oodata.
* Kuigi vbla on see nagu "kindlasti ma saan lapse, vaja ainult kannatlik olla ja oodata"
* Siiski - asju, mis võivad hästi minna, on
    a) Poja üleviimine järgmisesse klassi
    b) Üsna ebatäenäoline, aga siiski võimalik, et romaanivõistlusel hinnatakse me sitaks head romaani millegagi
    c) Depressioon läheb üle
    d) Ukraina võidab sõja
    e) Putin sureb
* Et hetkel tundub kõik halb, ei ütle midagi asjade tegeliku seisu kohta
* "Tšempionide eine" on kohutavalt depressiivne raamat. Selle uuesti lugema hakkamine oli suur viga. Panen riiulisse tagasi ja võtan Goodreadsist maha
* Võtsin asemele "Elu elu järel". Seda mäletan mõnevõrra leebemana. Mis ei tõesta midagi, "Tšempionide einet" mäletasin ka humoorilisena
* Ma ei kurda siin enamiku asjade üle, mille üle võiksin kurta, sest krt, depressioon ei ole elusündmused, depressioon on mu keha reaktsioon neile ja reaktsioon on: "Kõik on halb, millelegi ei tasu loota"
* Üks vahepealne päev oli parem, siis vaatasin, et näen krdi hea välja sedasi kõhnana
* Kahjuks läks see päevaga üle
* Tähendab, mitte kõhnus
* Ma ei pea täna rohkem tegema - vähemalt mitte suuri asju
* Ma ei pea oma elus mingeid tähtsaid otsuseid ja valikuid tegema isegi lähinädalatel mitte
* Kellelgi ei ole parem sellest, et minul on halvem
* Ükskõik kas ma muretsen või ei, asjad lähevad ikka nagu nad lähevad, nii et ei tasu siis muretseda, eks?
* Maailm saab hakkama. Ma ei pea seda päästma kuidagi

3 kommentaari:

  1. See mitte-ATH-d andnud psühhiaater oli tegelt kohe-aru-saada nõme. Ma muidugi ei saanud, sest ma olen sellistes asjades aeglane, aga oleks pidanud taipama, et kui ta vaatab mu ajalugu (ja mis mõttes ei teinud ta seda enne, vaid kulutas suure osa vastuvõtuajast, et dokumente lugeda?!) ja ütleb: ""Ma vaatan, et sa oled siin kõvasti migreenitablette krõbistanud":
    Nagu ... ma oleks selle peale kohe pidanud taipama, et temast abi ei ole. Kuidas keegi end vähegi empaatiliseks lugev inimene saab üldse nii öelda?! Mhmh, mul pold paremat teha, siis krõbistasin tablette. Mitte et peavalu nii hull asi, et ma olen valmis selle vältimiseks ka seepi sööma, nii et tabletid päästavad mu kõige hullemast.
    Urrrrr.

    VastaKustuta
  2. Ma ju nägin sind päris elus ja tõesti näed äge ja ilus välja. Aga see pole kõhn olemisega seotud, vaid olemuslik.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ei unusta üldse, et sa mulle pannkooki tegid ja tore olid, muide =D

      Kustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.