kolmapäev, 31. mai 2023

Ei hakka pea jälle valutama, rsk

Mul oli vahepeal kaks täispäeva (ja kaks ööd) sumatriptaanita migreen. 
Jah, mul on migreenid-migreenid, mitte et pea nats valutab. 
See on täitsa naljakas (nüüd tagasi mõeldes, kui ma viimaks sumatriptaani kätte sain ja valu phmt poole tunnniga ära läks), kui omadega läbi ma olin. Istusin ettetõmmatud kardinatega toas ja ei jaksanud püsti tõusta, et endale vett tuua. Poeg tõi mulle. K pesi mu nõud ära. Mina aint surin ja läksin kuuendat korda duši alla. 
Kannatajatele: selgub, et läbi digidoc-süsteemi saad endale kordusretsepti tellida minutitega, mitte ei pea ootama, kuni perearst viimaks kirjutamiseni jõuab (mis võib võtta mitu päeva). Jah, see maksab kaheksa euri. Ei, mul ei ole kaheksast eurist kahju, isegi vaesena, kui alternatiiv on teovõimetuna istuda ja ajuti karjatada: "Issand jumal ja kurat!" kui valu hooga suuremaks läheb. 

Jah, iiveldas. Jah, oli valgustundlikkus. Jah, oli helitundlikkus. Jah, oli migreen. 

Jah, ma ikka kahtlustan, et ma aint arvan inimeste meelest seda või teist, TEGELIKULT mul ei ole seda ja teist. 

Aga. 
AGA.
Need kaks peavalust hullpäeva olid emotsionaalselt talutavamad, kui arvanuksin. Ehk antidepressandid tõesti töötavad viimaks. Murrang tuli vähem kui nädala eest, ent see tuli siiski.
Mul ei olnud täielikku meeleheidet ja pidevat kramplikku lootust, et kohe läheb valu üle. Oli teadmine, et ükskord läheb see üle, aga mitte pidevat ahastust selle üle, et JÄLLE ei läinud, kuigi korraks oli parem, oh-oh, nii paha. 
Nii et ma loodan mitte muserduda ka selle peale, kui me romaan võistluselt midagi ei saa - selgelt see pole mitte romaani kvaliteedis kinni, vaid selles, et ta sai esitatud teist korda järjest ja žürii need liikmed, kes samad on, tundsid ta ära ja vbla ei viitsinud uuesti läbi lugeda, nägemaks, KUI PALJU PAREM ta nüüd on. 
No on, nagu on. Vedas sitasti. See ei ütle midagi raamatu kvaliteedi kohta.

Samuti, olles juba viis tundi suht valuvaba, viinud ära taara, käinud koeraga väljas ja poes, hakkasin põdema, et peaksin rohkem tegema. Mispeale K ütles: 

Also, chill

Sinu elu eesmärk või väljakutse ei ole olla võimalikult kasulik nagu minul

Vaid lihtsalt rahulikult ära elada ja asju teha 

You sent

jah

You sent

sul on õigus

K: Kui mina asju ei tee või valesti teen, siis teised inimesed kannatavad

Kui sina liiga palju teed, siis kannatad hoopis ise 

You sent

nii on


Nii on. Üritan puhata. Kui vaja, võtan veel migreenitabletti. Fuck this shit.

5 kommentaari:

  1. Läheb päris tabletiseks see elu ...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kaebasin oma pojale ja tema ütles, et kui tal tema mitmepäevane migreenihoog oli, kestsid järelmõjud kuu aega. Kummardad või jooksed, kükitad, vahel isegi istumast tõustes paar sekundit on nii valus, et ei taha olemas olla.
      Kui meenutada, siis mulgi on olnud aegu, kus iga päev tuleb peavalu tõrjuda.
      Masendav. See on tõesti masendav, AD-d ei aita ka pideva peavalu olukorras =(

      Kustuta
    2. Migreenihulluses mõte: ma olen nii väsinud sellest, et elu ei ole ideaalne. Oleks ideaalne, oleks parasjagu väljakannatatav. Aga sellise ebaideaalsena kõigub pidevalt väljakannatamatuse serva peal.

      Kustuta
  2. TUndub, et söömine aitab.
    (Selgitus: ma vahepeal ei söönud eriti midagi, liiga sitt oli olla. Eks vist aju jäi nälga ja avaldas protesti.)

    VastaKustuta
  3. Ja nüüd on vahelduseks täitsa hea olla.
    SUUR asi, et sedasi ka saab..

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.