esmaspäev, 9. veebruar 2009

Haige, väsind ja (mittekodutu) lootusetu

Ma püsisin hoolimata pidevast peavalust paremas peapooles terve nädalavahetuse funktsionaalne.
Nüüd on esmaspäev, valu on öö jooksul kolinud vasakusse peapoolde ja kogu perekond köhib ja tatistab ja haiseb kurguvalu järgi kahe meetri kaugusele.

Tegelikult peaks ma praegu Tegutsema. Aga ma kirjutan üles nädalavahetuse aruande tulevaste päevade jaoks ja kebin siis tagasi oma "Neverwhere'i", voodi ja pärnaõitee juurde. Sest arvuti ees olemine tundub väga masohhistlikuna.

Niisiis:
Manustatud ibuprofeeni: 1,8 grammi
Manustatud kala: nelja liiki
Manustatud alkoholi: 3 liiki
Kokkusaamisi: 3, neist meeldivaid: 2

Avastusi:
võõraste armuasjade kohta: 2
peavalu ja toidu seoste kohta: 1
viimast avastust ignoreerides edasi söödud ja peavaluga tasustatud saadud: 2 korda

Tegelikult ma tahaks rummikooki. Kuigi ma tean, et see ei parandaks mu enesetunnet vaid ajaks ainult peavalu hullemaks.
Haigused on tüütud, eriti kui sa ei pääse tänu neile ebamugavatest kohustustest vaid lihtsalt ei saa teha neid asju, mis muidu emotsionaalselt ja/või füüsiliselt naudingut pakuvad ja mille tegemine sind rõõmu ja entusiasmiga täidab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.