esmaspäev, 16. veebruar 2009

Külm ja männimets ja jumalad ja memento

Vahel õnnistab haigus ja häda sind inspiratsiooniga.

/30 lk! Jee mina!

_____________________

Nohjah.
Ma mõtlesin, et ma ei hakka pärast kaherealist sissekannet, kus midagi eriti sügavat öeldud ka pole, uut samasugust tegema, nii et 17. veebruar tuleb siiasamasse.

Ei, aeg ei oota, ei-ei!
Vähemalt minu vanuses ei oota aeg küll enam kedagi.
Nii et kirjuta rohkem, muretse vähem!

Muide, huvitav tähelepanek: ma ei kaota ühegi teema juures sõnaosavust NII kapitaaselt, kui kirjutamisest kirjutades. Paradoksaalne.
______________________

Poeglaps ütleb "puuksu" asemel "kuups". See on nii uskumatult armas, et ma peaaegu soovin, et ta kogu aeg kuupsutaks ja siis sellest oma tõsisel, hämmeldunud viisil teada annaks.

1 kommentaar:

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.