reede, 31. juuli 2009

Llluletaja

Lisaks Tho näidatud veetlevale paile tegi Sirp ka märkama. Ma olen nüüd 15 minutit 37 inimese seas kuulus.
/tegelikult ma muidugi olengi päriselt ka rõõmus, sest ise ikka arvad, et mingi ... noooh.... väga halb ehk ei ole ja... Enam tuttavatele kinkida vähemalt piinlik pole.

Ja erinevalt võrgupäevikusse kukutatud kiiretest pudemetest on kogusse pandud ikka läbikaalutult kõlavad ja mitu korda läbi kirjutatud asjad.

3 kommentaari:

  1. Õnne kogule!
    Püüan selle leida seltsiks oma augustikuuks.

    VastaKustuta
  2. see on nii lahe see on nii lahe mul on nii hea meel, et sind ja su luulet ikka märgatakse, sest see on nii lahe!
    siiralt rõõmus inwe.

    VastaKustuta
  3. Arvustused on armsad. Raamatut tahaks ka näpuga katsuda. Siin ei ole teda ikka veel kummaski raamatupoes. (Mine või Tlna.)


    /k, anonüümne hvänn anonüpmsete düsgraafikute võrgulehelt

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.