kolmapäev, 23. märts 2022

Aaaaah, õnn on õuel!!!

Kutsu tuli tagasi!!!!
JAI!
Ise tuli. 
Läksin õue suitsule, hüüdsin: "Totoro!" igaks juhuks, nagu ma ikka teen, ja korraga hakkas tuttav siluett tulema mu poole ja JAI!!!!!!!!!!!!

Aga Poeglaps keeldub ikka pilti tegemast, paganas =P 

Lugu on sellest, kuidas peaks olema kurb jne, ännnngistatud, aga on hoopis armas ja humooriline. 

7 kommentaari:

  1. Vastused
    1. (käisin täna obsessiivselt siin iga paari tunni tagant kontrollimas.)

      Kustuta
    2. Jesssssssssssss!!!! (Ma ei saanud obsessiivselt kontrollida, olin pika päeva kodunt ära, aga kui tagasi jõudsin, oli esimene asi arvuti taha kiirustada vaadata, kas on Totoro- uudiseid. Ja oligiiii!!)

      Kustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.