kolmapäev, 9. november 2022

Ühiskond, mine persse oma teadmistega

Mida paganat?!
Nagu TÕESTI!!!!
Selgub, et hüpotees "depressioon on serotoniini ainevahetuse haigus" on HÜPOTEES. 
See ei ole kindel. (Siin on link selle aasta juulist pärit päris heale artiklile, mille ilmatupika abstrakti ma isegi läbi lugesin, ja mis räägib, kuidas serotoniinipuudus ei tundu olevat oluline depressiooniteema.)  Hullem, viimane analüüs, mis "kinnitas kindlalt" serotoniinihüpoteesi, avaldati 4. novembril ja  ei kinnita tegelt sittagi. 
Kuidas ja miks, kirjutatakse siin
17 katseisikut. SEITSETEIST!!!!!!

Aga mulle polegi see nii tähtis, sest mulle on täiesti uueks avastuseks tõsiasi, et "mis on depressioon" tegelikult ei ole vastatud küsimus. 
Nagu ... aa, seepärast ma ei olegi "õige depressiivik".
Sest keegi kurat tegelt ei tea, mis on depressioon ja selgelt siis ka mitte, milline peaks olema Õige Depressiivik! Ma JÄLLE olen komistanud selle otsa, et ühiskonnas arvatakse midagi, minuga see ei klapi, järelikult olen mina valesti - ja ei, EI. 
Ühiskond teab valesti tegelikult.

Krt, ma võiksin end usaldama õppida =) 
Tähendab, ma OLEN teinud sel suunal tohutuid samme, ma usun iseennast ja oma kogemusi palju rohkem kui varem. Ütleksin lausa, et enam kui pooltel kordadel hindan omaenda tundeid, teadmisi ja hea-halva tunnetust üle selle, mis mujalt tuleb.
Aga kuidas ikka ja jälle, IKKA JA JÄLLE selgub, et asjad, mille osas ma mõtlemata otsustasin, et minu tunded ja hinnangud ei ole adekvaatsed, sest ma olen liiga imelik, selguvad tegelikult
päriselt
päris ühiskonnas
samuti minu kahtluste osas kahtlased olevat. Lihtsalt seda vaatekohta enamasti ei teata.
Säärane avastus on ikka iga kord uimaseksvõttev. 
Fakk.

See oma tunnete usaldamine on küll ses osas kahtlane värk, et khm, positiivsete tunnete usaldamine ja vastu hambaid, sest reaalsus jne. 
Ma võiks selle toonase "misMÕTTES te ei arvagi, et see on avaldamist väärt"-värgi blogis avaldada, ent kuna meeleheide kadus ära (tänud, Betamax), ei ole enam tunnet, et vaja on, pean, näitan, olen.
Ja siis võib ta juba samahästi ka seista. Vbla tuleb kunagi mingi hea idee, mida temaga teha.

Aga lissalt ... jälle on juures üks asi, mida "kõik teavad" ja siis selgub, et mkmm.
See ei ole mingi kindel asi, tõestatud ja päris. See on oletus. 

Ühtlasi: selgub, et Betamax on phmt sünteetiline dopamiin. Tahtsin dopamiiniravi?
Sain.
Aitab hästi pealegi =O

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.