pühapäev, 17. aprill 2022

Hea uudis, halb uudis

Halb uudis: ma ei läinud Murca sünnipäevale, sest oli väike tõbisustunne ja Poeglaps oli puruhaige.
Hea uudis:co-vid test oli negatiiivne.
Halb uudis: mul hakkas päeva peale üha haigem ja pojal oli ikka päris halb.
Hea uudis: aga ma ei olnud Eesti teises otsas sünnipäeval!
Halb uudis: tänaseks olen ka mina korralikult haige.
Hea uudis: aga ma olen kodus!
Halb uudis: ma pean varsti jälle koeraga õue minema.
Hea uudis: kohe varsti saan ka tagasi tulla.
Halb uudis: Hruštsov on üles tõusnud!
Hea uudis: ei, see oli autocorrect, tegelt ei ole.
Halb uudis: ma ei teinud pashat.
Hea uudis: ma ei tahagi! Pealegi on olemas puuviljasalat vahukoore-mascarpone kreemiga. 
Halb uudis: munad pole ka veel värvitud.
Hea uudis: aga ma kogusin sibulakoori, mul on valgeid mune ja kohe hakkan värvima!
Halb uudis: sokid on katki, kuigi ma eelmisel nädalal nõelusin nad kokku.
Hea uudis: tükkidekslõigatud katkiste sokkide sees on väga hea mune värvida. 

Halb uudis: ma valmistasin nii hoolega kõik Elvassemineku jaoks ette, läksin isegi märja peaga magama, et korralikku bedheadi saada - ja tutkit sellest mingit kasu oli. 
Hea uudis: jube hea meel, et kuhugi minema ei hakanud, sest nii nõrk ja pehme oli juba eile olla, raudselt oleks inimesi nakatanud ja võeh. 

Kui munad värvitud saavad - kaheksa muna, sinna läksid kõik mu kogutud sibulakoored viimse raasuni - oleks kena, kui vähemalt mõni muna ka ilus tuleks seepeale! - panen pildi ka. 

***

Kõigepealt oli telefon tühi ja siis me laadisime seda ja siis ma üritasin pilte teha, aga ei tuld välja (ja kuna mina oskan nutitelefoni minimaalselt kasutada, sain sellest teada alles tuppa tagasi jõudnud ja telefoni Poeglapsele andnuna) ja siis ma olin lihtsalt liiga väsinud ja haige, et veel proovida. 
Kahe sõnaga: pilti pole. 
See on seekord halb uudis. 
Hea uudis oli, et ma proovisin. 
Ja et munad said valmis. Üks on ilus ka, mhmh. 

5 kommentaari:

  1. mul läks test plussi alles siis, kui oli kaks päeva päris jube olla olnud. õnneks üks test läks varem plussi seega teadsime koju jääda.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul läks lugemine pisut sassi - kas lõppsaldo oli positiivne või nullis (mida loetakse ka positiivseks suuruseks)?
      Ja mune ma ei värvinudki, sest no ei mõista pühasid pidada...pühad peavad olema inimese sees ja välisest buustist on vähe abi, virisen.

      Kustuta
    2. Mul on sees "lastel peavad pühad olema, neile on see põnev", sest mulle oli see lapsena põnev ja lahe, ja et mu lapsed on 20 ja 15, üldse ei morjenda =)

      Kustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.