esmaspäev, 19. september 2022

See lihtsalt sobib liiga hästi

Mul oli surma-aastapäev. 
9 aastat. Järgmisel aastal on juubel.
Tähistasin - no ma eriti ei tähistanud, aga tegin igasuguseid jaburdusi täiesti surmapäevast sõltumatult. 
Ma küll oletan, et programm Noored Kooli (ei pea noor olema, et seal osaleda) ei taha mind, sest ma ei suuda täiskoormusega töötada, nagu nemad ette näevad, aga kandideerisin sinna. 
Ja kirjutasin Keila linna sotstöötajale, et saada teada, kuidas kvalifitseeruda Toidupanga teenusele. 
Ja tegin õunapomme
Ja üldiselt rääkisin paar päeva tagasi K-ga ja sain viimaks ometi kuulda, et tema jaoks olin tõesti significant other
Mis täitis mind helguse ja leebusega, sest üldiselt ma mõtlesin, et niimoodi defineerisin ainult mina. 
Nii et mul nagu on mingid head tunded ja mingid halvad tunded ja lootus ja lootusetus ja ... no see laul, noh.

5 kommentaari:

  1. Ma nii väga loodan, et kvalifitseerud programmi - Eesti kooli jaoks oleksid sa hädavajalikult tänuväärne sõõm värsket õhku :). PS! Kui ei kvalifitseeru, siis asendusõpetajate programm on ka olemas, see ei eelda üldse täiskoormust.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jaa, intelligentseid ja kastist väljas mõtlevaid täiskasvanuid on vaja lastele tutvustada, mõni võib-olla muidu ei puutugi kellegi sellisega kokku.

      Kustuta
  2. Noored Kooli ei pruugi olla täiskoormusega, vaid "vähemalt" 0,8. Proovimise suhtes jään skeptiliseks, õpetaja olemine põhikoolis ei ole nõrganärvilistele (ei ole mõeldud kuidagi isikliku torkena) ning kui mingil perioodil vaim või liha ei luba tööd teha, on väga halb. Aga no kui ei proovi, ei saa teada.


    NK programmiga sain ma ise kunagi üllatuse, kui ma vahepeal direktoritoolil olin ja minuga kontakteerus meie klassiõde, kes, selgub, juhib Noored Kooli programmi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh, ma tean seda kõike =)
      Ehk siis ma ei ole ka 0.8 kohta-inimene, mulle oleks ka 0.5 suur väljakutse.

      Kustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.