laupäev, 9. märts 2024

Väga väike meeleolupost

Kunagi tegin selliseid alailma, aga siis kolisin nendega fb-sse ja siia jäid pikemad arutlused. 
Aga see teeb võrgupäeviku igavamaks, kas pole?

Ostsin küpsisetaignaga Ben & Jerry's-t*. Kaks pooleliitrist pakki. Kuigi Poeglaps eelistab väga tugevalt pannkoogi peale tavalist vaniljejäätist, mitte mingeid segusid, kuitahes häid. 
Hommikul, kui ta oli kõvasti paljast jäätist puginud ja tahtis seejärel makarone, tuli juttu. 

Poeglaps: Oleks sa ostnud tavalist jäätist, küsiksin ma pannkooke, aga sa ostsid Ben&Jerry's-t.
Mina: Tead, miks ma ostsin Ben&Jerry's-t?
Poeglaps: Sest ... (jääb mõtlema)
Mina: Sest Regati kilohind oli seitse midagi ja B&J oma allahinnatuna kaheksa midagi.
Poeglaps (ilma irooniata): Jah, siis oli füüsiliselt võimatu. Mhmh. 




*Jah, ma tean, Ukraina toetaja ja armastajana ei peaks ma neile võibolla oma raha andma. Aga sitaks hea jäätis on ja sõda aina kestab ja kestab ja allahindlus oli hirmus suur! Füüsiliselt võimatu oli B&J asemel Regatti osta!

1 kommentaar:

  1. Kavalad, sead sihukesed.
    Aga allahindlus lõpeb varsti ära ja maailm muutub tyki õiglasemaks.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.