kolmapäev, 2. märts 2022

On, nagu on

Tütarlaps Poeglapse kohta: (Poeglaps) on nii lahe! [...] No ta  on selline inimene kes on alati ainult tema ise. Ta on nii kõigutamatu ja nii kindel ja mitte kuidagi nõmedas mõttes, nagu ta prooviks kogu aeg vastu asjadele olla.
Ta lihtsalt on.
Nagu on päike taevas ja muld maas on ka (Poeglaps).

Jap. Täpselt.
a) seda tajun tema puhul ka mina
b) seda mõtlesingi sellega, et mina olen torm. Seda mu tätokas räägib. 
Ise ma ei ole seda saavutanud, ikka tõmblen, võitlen, rabelen. Aga tema lihtsalt ON.
Tütarlast sain vähem uue mina vaadete ja olemuse järgi koolitada, nii et tema on ka rabedam. Eriti kuna ta viimased 7 aastat pole mitte minuga, vaid mu ema ja tema mehega koos elanud.
Ei, nad ei ole halvad inimesed. Lihtsalt ... mina olen kah oma ema kasvatatud, eks ole. Vajadus kõigile meeldida emapiimaga sisse imetud. 
Aga Poeglaps on absoluutselt ja üleni tema ise mingi ürituseta olla keegi teine.

Nii lahe. 

Ma tahan ka siuke olla. Ma soovitan teilgi siuksed olla. Ei ole vaja üritada, saada, tõestada. Piisab lihtsalt olemisest ja kui olla vankumatult sina ise, seisadki täiesti naturaalselt kõige eest, mis sinu jaoks tähtis ja hea. 
Sest see oled sina. 
Sobib ka putinlastega toimetamiseks, eks ole =P 

Mulle kingiti särk.
Toosama endas kindel Poeglaps keeldus must sellega pilti tegemast, sest talle absull ei meeldi. "Sa oleks nagu keegi main character sündroomiga! Väga iu! Nojah, sa oledki vahel päris iu."

Jep, ma muidugi arvan, et olengi oma elu peategelane ja igaüks on oma elu peategelane ja dohh, kuidas üldse teisiti mõelda saab? "Oi, ma olen nii ebaoluline ka enda jaoks!"? 
Mis see on kuidagi hea viis endast mõelda v?!
Aga no ta on 15 ja tema ise. Ja talle see särk ei meeldi.
Eks ma siis otsi kellegi teise, kes must pilti teeks. 
Ise peegliselfit teha ei saa, sest tekst särgil jääks tagurpidi ja nii pühendunud ma ka ei ole, et seda teile ümber pöörata. No ei =P Nii et ... ma mõtlen midagi välja.
Vbla nüsin särgil enne ka varrukad ja kaeluse maha. Õppisin selle tehnika ameerika romaanidest, kus igast natuke asotsiaalsed kodanikud siukesi T-särke kannavad, aga no TÕESTI näeb parem välja!

Kusjuures see on tegelt niisamagi väga nunnu särk. Hea pikkusega, tõstab piha kenasti esile ning ei lõika visuaalselt midagi valest kohast keskelt läbi.
Lihtsalt nii oleks veel parem. 
Vbla ma --- aint kaeluse =P

K vist ka pilti ei tee, sest ta üsna hammustavalt ütles, et "Palju õnne!", kui selgus, et paki särgiga saatis mulle Isane. 
Või noh, oleks ta siin, ta teeks muidugi, aga hakata talle peale käima, et sõida selleks Keilasse, tundub natuke ... nõme. 
Jep, räägingi särgist pildi tegemisest pool posti. Hea küll, nüüd jään vait. 

Tütarlapse tehtud pilt 

1 kommentaar:

  1. Selgem tekst: https://www.sargimeister.ee/image/cache/catalog/Naiste%20T-s%C3%A4rgid/inimesena-600x600.jpg

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.