kolmapäev, 10. märts 2021

Meem

Võtsin Marcalt. 
Teisi ei ole lugenud. 
Mõtsin, et ei tee, mu vastused oleks nii lühikesed ... aga siis jõudsin lugemisega küsimustiku keskele ja oo - mõnele küsimusele tuli pikki vastuseid ka.
+ ma pole tõesti ammu teinud "head asjad elus" posti ju!

1. Mida ma teeksin, kui ma ei kardaks mitte midagi?

Elaksin, nagu ma elan.
Sest, noh, ei kardagi.
Dohh.

2. Olen jäänud paigale või pürgin millegi poole?

Ma tahaks, et mul hea oleks. Peab ju kuidagi saama, kurat!

3. Kes on mulle kõige tähtsam inimene?

Mina.

4. Kas minu elus on inimesi, kes ei peaks seal olema?

Ei.

5. Mis on need väärtused, millesse ma usun?

Vabadusse ja ollalaskmisse. 

6. Mis on su suurim saavutus?

Ma olen nii kuradi lahe, et ma TÕESTI ei oska rohkem tahta. Ei, ma isegi ei ihka enam, et suudaksin kõiki haigusi ja haavu ravida või oma käte seest lilli välja kasvatada või lennata (lennuki vm abivahenditeta). 
Niigi olen arulahedalt vinge ja endaga põhjani rahul.

7. Mis pakub sulle tõelist rõõmu?

See on tegelikult kehakeemia küsimus, eks? 
Headel aegadel rõõmustan phmt kõige üle. Näen karpi lauamänguga, mis mulle meeldis, ja rõõmustan (et see mäng on maailmas olemas). Rõõmustan, et koerad on maailmas olemas. Et üldse loomad on maailmas olemas (kõhuusside ja kirpude osas olen neutraalne - nende üle ei rõõmusta). Et taimed on olemas, on ka imetore. Et erinevad ilmad on olemas, et ...
Kõige.
V.a. need asjad, mille üle kurvastan, et need olemas on. Ei, surm, suremine ja et osad söövad teisi, mind ei kurvasta. Aga pikad kannatused küll.

Aga halbadel aegadel ... oh, ma saan loetleda, mis mulle rõõmu teeb ka siis, kui kõik on halvasti!

* End üles lüüa, teades et inimesed resultaati ka näevad
* Kui must aru saadakse ja seda väljendatakse sedasi, et mina omakorda aru saan
* Tunda, et ma olen kellelegi oluline PÄRISELT KA, mitte aint sõnades
* Eredad värvid
* Beebid
* Tunne, et ma võin minna oma voodisse, tõmmata teki üle pea ja maailm ei lähe hukka, isegi kui ma iial enam välja ei tule
* Raha - kui seda on, on juurde väike rõõm. Kui seda pole või on natukene, on saada ikka päris hea tunne
* Raha kulutamine
* Suvine soojas õueveekogus ujumine
* Looduses luusimine. Ilmselt sobib ikka ka niisama luusimine, aga ma tahan nüüd käia koos koeraga nii, et tema oleks rihmast lahti - ja seda eramajade vahel hulkudes ei saa
* Piibusuitsu hõng
* Värske higi aroom, mitte liiga tugev, vaid selline ... paras
* Teadmine, et maailmas on veel inimesi nagu mina, ja tunne, et olen aktsepteeritav ja aktsepteeritud

8. Minu kõige pöörasem mälestus?

Minul ei ole ühtegi pöörast mälestust. Mitte ainumastki. 
Kogu mu elu on läbi kaalutud ja otsustatud, et just nii on kõige parem.
Ja ma ei ole eelmise kahe rea osas üldse irooniline. Ma nii tunnengi - kõik on läbi kaalutud ja leitud, et just see, mida tegin, on parim valik.
Muuseas seepärast ma ka nördin maapõhja, kui mind süüdistatakse järelemõtlematuses ja siiamaani (6 aastat?) on meeles, kuidas Rong ühe kommentaatori meelest oli "mu elu rumalaim tegu". Nagu wtf! See oli mu toonaste teadmiste ja tunnete juures parim valik! Kuidas ta seda ei näe?! 

9. Pean ma kellegi peale viha? Miks?

Jaa. Kui inimene on nõme, ok, olgu kuskil mujal selline, nagu tahab.
Aga kui ma olen talle 17 korda öelnud, et ma ei taha teda oma maailma, mingu ära, ja ta tuleb ikka tagasi (nt teise nimega kommentaatorina siin võrgupäevikus), ma ei anna andeks.

Või olen öelnud 47 korda.
Või midagi mitupalju muud.
Ma ÜTLEN KORDUVALT ja ta lihtsalt ei huvitu = jah, jäängi viha pidama. 

10. Mida ma tahaksin rohkem teha?

Nautida

11. Kui rahal ei oleks väärtust, siis mida ma oma eluga peale tahaksin hakata? 
Marca:  Mulle tundub, et äkki siin on midagi tõlkes kaduma läinud? Äkki mõeldakse ikka seda, et kui raha ei oleks küsimus? 

Elaksin nagu elangi, aint vbla ostaksin maja ja palkaksin koristaja ja siis see maja oleks nii suur, mitme korteriga, et saaksin sinna üürirahata elama võtta vaeseid mulle toredana tunduvaid loomeinimesi.
Ja annetaksin loomaaiale. 
Ja no kui TÕESTI ei oleks küsimus, teeksin väga odavate hindadega ja samas heade palkadega ilusa hubase igati hea kohvik-pagariäri. 
Ketti ei teeks, śest teised, kelle jaoks raha ON küsimus, tahavad ka elada.

12. Suurimad elu õppetunnid?

Inimesed on lollakad.
Mitte et oleksin selle tõe selgeks saanud, aga no - vähemalt teoreetiliselt tean nüüd. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.