pühapäev, 30. juuni 2024

Häda ja viletsus

Läksin Totoroga ujuma.
Vesi nii soe, nii soe, nii kutsuv, nii kutsuv.
Kuna ma läksin koeraga, siis mitte ametlikku randa, vaid kohalikele teada põõsatagusesse.
Olin sisse minnes hooletu. 
Kukkusin ja väänasin välja ... pöia? Pöia sisemise poole? 
Igatahes, kui olin natuke vees istunud ja mõtteid mõlgutanud, otsustasin, et kui ma juba nii kaugel olen, ujun ikkagi ära. See vesi on küll ligi 20 kraadi, aga ikka rohkem külma kompressi eest kui king jalas, mis kodu poole lonkamisel nagunii paratamatu.
Ujusin. 
Vahepeal oli valus. Siis hoidsin labajalga jäigemalt. 
Seejärel jalutasin häääääästi aeglaselt koju. Siin mässisin elastiksideme pöia ümber ja mõtlesin, kui hea on, et K jättis mulle täna mõne tunni eest paki omi suitse "hädajuhuks". 
See häda jõudis just kätte. Sest poodi saab Poeglapse saata, aga suitsu talle ei müüda. 

Väga valus ei ole, aga veits šokk ikka. Märkan, kuidas mu käed värisevad rohkem kui tavaliselt ja tahaks magusaid asju süüa. 
Hetkel söön banaani. Sest süüa TEHA ei tundu väga ahvatleva tegevusena. 
Kuigi varsti vist teen. Vahvlid, mm!

Kuigi kuigi kuigi mu külmakapp on täis mingeid kahtlasi asju nagu Poeglapse eilse pudru jääk ja koerakondid ja K tehtud ürdipuljong ja -majonees. Taignaülejääki poleks kuskile panna. 
Lahendus on muidugi teha pojale puder soojaks. Ja siis mitte omada jaksu vahvlitainast teha. 
Söön maapähklivõid. Lusikaga purgist. 

***

Üldiselt ma lootsin, et juuni lõpus ilmuvad nii Algernon kui Reaktor ja ma saan tagasisidet ja märkamist ja jee. 
Aga Algernoni esilehel on teade

"Algernoni" juuninumber ilmub juuli esimesel nädalal.

ja Reaktor pole kell 22 õhtul ka veel ilmunud ja nutt ja hala. Oh kus ma jään. Ei, muidugi ma ootan ära, enne kui selle postituse ilmutan, ja kui ei ole ühtegi positiivset arvustust, postitan mõningate needuste ja kirumise saatel, sest no mis mõttes ma ootan ja ootan ja JÄLLE saan vastu pükse?!
Vähemalt kiideti mu juttu "Kübekeses eluterves vihkamises" fb lugemise väljakutse grupis. Kuna luba küsimata pole ilus väljaspoole gruppi sealseid tekste jagada ja ma ei ole selle inimese eriti suur fänn (neid on vähe, kes ütlevad, et neile ei meeldi mu raamatud, võiksin lühivormide juurde jääda, aga tema on üks neist ... ühest) ma ei küsi talt ja jääb jagamata. 
(See tähendab, inimesi, kellele ei meeldi mu looming, on muidugi ohtralt. Aga ainult üks, kes on lugude suur fänn, kuid romaane ei armasta.)

Faaak ... jalg valutab. 
Ma arvan, hästi tark on nüüd selle jalaga minna ja pesu välja panna.
Mhmh, ma siuke hästi tark olengi. 

Oh, muidugi! Seepärast on mu parem käsi hetkel hästi hell! Ranne oli ennegi rikut', aga kukkumisel ma ilmselt pidurdasin ka temaga. Loogiline. 
Ja ma olen unine. Enne keskööd. Isegi enne kella 11. 
SELGELT olen oma vigastusest mõnevõrra raputatud. 
Loen veidi "Eikusagit" veel ja kui Reaktor ei ilmu, lähen magama. 

Ilmus. Kalmsten ikka ei kirjutanud me raamatu kohta ise midagi. Pettumus.
Loen pika hambaga siis seda, mis Elar Haljas kirjutas
Nojah. 
Midagi ekslikku vist ei ole. Vähemalt väga ekslikku. 
Aga ainult üks arvustus! Vähe. 
Krt, ma olen endast vist ülearu heal arvamusel - seda enam, et "Devolutsioon" on lihtne reibas seikluslugu põhiliselt. 
Aga tal on palju vaikseid tagaväärtusi samuti. MUUHULGAS näiteks see, et peategelanna ei ole seksuaalselt eriti jalad-ristis-kombekas ega maru mõistlik. 

/läheb pettununa magama

1 kommentaar:

  1. Aga täna lonkasin juba poodi.
    See võttis küll kaks tundi, sest oli vaja hästi aeglaselt kõndida, aga polnud eriti valus isegi.
    Nähtavasti seepärast, et lonkasin Hästi Aeglaselt.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.