kolmapäev, 18. september 2024

Tegin 10 aastat ära

On mingi ebamäärane tunne, et peaks kümne aasta kokkuvõtte tegema, sest 10 aastat suremisest ja hm, mis siis elus juhtunud on selle ajaga. 

Samas olen haige, näen kõike veidi mustemates värvides, kui võiks, ja vä-si-nud.

Vaatan ekraani ja mossitan, sest oeh. 
OEH!!!
Ja ma olen ju väga üles-alla inimene. Ei saa kirjutada, et eriti ei midagi, sest see oleks konkreetne vale. 

Suured asjad

* Romaanivõistluse II koht
* Võtsin koera
* Ei jäänud rasedaks
* Ikkagi K
* Kolimine ja hunnik remonte nii eelmises kohas kui esmane pinna talutavakstegemine siin
* Tegin palju trenni
* Leidsin, et mul on parem olla, kui ei tee nii palju trenni
* ATH diagnoos peale meeletut valu ja meeleheidet, et keegi ei mõista mind, keegi ei suuda mind aidata
* Hull valu käsikirjade tagasilükkamise ja auhinnata jäämise pärast
* Mõõdukas rahulolu, kui mõni vastu võeti ja avaldati
* Väga suur rõõm ja vaimustus, kui keegi arvustas nii, et ma tundsin end mõistetuna
* Purunenud sõprused
* Alguse saanud sõprus
* Kuidas ma Hilise Lõikuse viimasel mängul täiesti kogemata kõik potsatades tagumikule lõin
* Täiesti ootamatud lahedad postipakid imeliste kingitustega
* Bohemian Rhapsody film
* Üks inimene - nt mina - ei saa maailma ära päästa. Ta saab napilt päästa iseend ja see on juba piisavalt suur töö
* Seksiga suhtealgused, mis kõik kaks olid SUURED VEAD, VÄGA SUURED VEAD
* Tütarlapsel on neiu
* Poeglaps hakkas jõusaalis käima
* Jäätisekokteilid on ikka veel imelised, aga mango-lassi ja smuutid on tegelt ka päris head
* Aga kordaminekuid tähistan ikka kreembrüleega 
* See imeline päev, kui Tartus sõja-ja katastroofimeditsiini eksam mulle salaja ära tehti ja taevas oli nii sinine ja vahtralehed hakkasid tõmbuma kollaseks-oranžiks-punaseks, ent põhivärviks oli ikka veel roheline, voodi oli nii pehme, ja ostsin "Valguse isanda"
* Tätoveeringud siin ja seal
* Võtsin midagi ette teemal "pea valutab kogu aeg"
* Võtsin midagi ette teemal "üldse raha ei ole ja ma ei suuda tööl käia"
* Üldse võtsin tegelt päris palju asju ette. 

Juhtus ka

* võtsin kassi
* lõpetasin kõrgkooli
* olin nii blond, brünett kui lilla peast
* käisin kulmutehniku juures
* mul on nüüd prillid
* mul ei ole sapipõit
* Poeglaps lasi juuksed maha lõigata
* Tütarlaps kasvatas juuksed jälle pikaks (kuigi me mõlemad leiame, et lühike soeng sobis talle rohkem. "Aga mulle meeeeeldivad pikad juuksed, lihtsalt juustena!" ja ma täiega mõistan.)
* ostsin ainult värvilisi voodilinu, vanast ajast ongi ainult üks valge lina ja üks valge tekikott jäänud
* avaldati paberil mitu raamatut ja paar lugu
* esinesin natuke ajakirjanduses - põhiliselt teles
* lasin endast päris fotograafil pilte teha
* muuhulgas alasti
* ostsin kasutatud vaipu, kott-toole, riiuleid ja ei saa üldse aru, miks osad inimesed neid uuena ostavad
* hakkasin korduvalt vastu, kui mind rünnati või kui ma tundsin, et rünnatakse
* One Piece
* hakkasin maapähklivõid sööma
* õppisin burritosid ja Poeglapsele meeldivat tomatisuppi tegema
* saatsin palju pakke
* ja veidi raha
* taipasin, et ei saa magada, kui kõht on tühi

Lõpetan ära, sest tekkis tunne, et olen serva peal ja kui end natuke veel müksin, kukun tundesse, et kõik on sitt. 
Tegelt ei ole. 
Tegelt on ok, naerata ja maailm naeratab sulle vastu.
Lissalt vahel on nii kuradi raske naeratada - ja paraku võlts naeratus ei toimi. Ainult kui südamega lahke olla, muutub maailm samuti lahkeks. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.