pühapäev, 30. jaanuar 2022

Elust

Mida kõike ei õpi, kui talvel ei maga!

Kaks klaasi veini on minu hetke parasmõõt. Jääb purju, aga mitte jubedalt purju.
Üks mu sõberpoiss oli kooli ajal kõva kakleja.
Õpetajatel oli koolis suitsuruum.
Minust võibki viis aastat kohtumata ikka jätkuvalt kütkestatud olla.
Olgu, kui suuseks NIIMOODI käib, see ei ole enam lihtsalt osake eelmängust, see on ... no ... elu parim igatahes. Aitäh!!!!
Isegi see ei seganud, et Totoro toetas armastavalt pea mulle põlvele vahepeal.
Orgasmi ikka ei saa. Kuradi antideperssandid.
Isu söögi järgi ka pole. Kuradi depressioon. Juba mitu nädalat söön nagu kass. Vähemalt näen selle tagajärjel välja nagu gasell.
Kui koer sattub endalegi üllatuseks sügavasse lumme, ta hüppab iga sammuga ülepea-naljakalt.
K on ikka täiega abiks mingiasi, võttis mu poja enda juurde, et mu kodu vbla-seksini-viiva-meeskülalise jaoks vabaks teha. 
Palju uusi kogemusi jooksutab mu aju ikka KORRALIKULT kokku. Või mis - ega ainult ajust jutt käi! Ma isegi ei teinud väga midagi (kuradi antidepressandid, libiido on nii all!), aga ikka on lihased täna valusad. 
Aga pea hakkabki valutama, ibukast hoolimata. Sest ta ei halda infohulka, mis sisestati, ära. 
Üldiselt ma ei näe unes vahetute sündmustega seotud asju. Ainult kui juhe väga koos. 
Seekord nägin. 
Läheks magama tagasi, ent pea valutab. Ei saa. 
Migreenitablett, ilmselgelt. 

See oli vist sündmatult avameelne, kas jah?
Jah.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.