neljapäev, 30. detsember 2021

Aastakokkuvõte haigusest veel pehme ja nõdrana

Olgu, kui sa pesed oma oksehaiguses poja oksest kaussi, tasub pärast käed veel eraldi puhtaks pesta, isegi kui eriti ei viitsi ja kammaan, niigi veega solberdatud jne. 
Sest see noro- või mingi muu taoline viirus TÕESTI ei ole mõnus. 
Mul ja tal oli variant, mis kõhtu lahti ei võtnud, ainult oksendad ja oksendad ja oksendad ja siis läheb oksendamine üle, aga iiveldab ikka veel päeva lõpuni. Ning äärmiselt nõrk, isutu, veidi paha südamega ja nadi on olla veel mitu päeva takkajärgi. 

Ei soovita. 
Kusjuures mandariinide pesemiseni ma jõudsin juba enne, mingi varasema jubeda kõhuviiruse mõjul, aga oksekausi pesemise järel käte omani ... krt, kui pole isiklikku kogemust, ma ikka ei usu =P Räägitakse küll, aga räägitakse IGASUGU asju. Nagu et varastamine on paha, päikesemärgid määravad inimese elu, kuskil majas kummitab ja nutiseadmed hävitavad inimese võime elust rõõmu tunda. 
Ei, ma kahjuks ei kipu tegema sammu, et mõelda loogiliselt, kas "räägitakse" on tõsiseltvõetav või ei. Tahan ikka konkreetset isiklikku kogemust, et uskuda, muidu ei usu. 
Teise vigadest õppida on nagu vatist majas elada. Samuti: ma lihtsalt ei usalda neid "teisi". Nende arust tuli rahapuudus sellest, et horoskoobis ka öeldi, et jääradel on just tollel nädalal sellele oht, ja mina olen: "Kle, äkki ei mängiks end kasiinos vaeseks ja ei süüdistaks siis Merkuuri retrograadi vms???" 

Muidu saab aasta läbi ja särki-värki. 
Ma mõtsin, et korra võin ju avalikult ka kirja panna, et mis mind siis elevusse ajas ja mis tõdemuse leidsin jms. MÕELNUD olen sellele iga kord, kui kellegi aastakokkuvõtteid loen. 
Ei tea isegi nüüd, kust küsimused võtta, neid on ju erinevaid ... aaah, olgu, Daki on siuke traditsiooniline aastakokkuvõtja, võtan tema omad. 

1. Mida sa tegid aastal 2021, mida sa polnud varem teinud?

Sõin austreid. Lasin endale teha covid-vaktsiini. Ostsin biolagunevat kassiliiva. Ja konditsioneeri. Kastsin koera duši all märjaks, enne kui välja läksime. Võtsin end laval pesuväele. Oh, neid asju oli veel palju, kui nüüd kaevuda!

2. Kas sa pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusi lubadusi?

0

3. Kas keegi su lähedastest sünnitas?

Kes on lähedane? Ja mis mõttes meeste lapsesaamine üldse ei loe? Ja kelle kirju lehm?!

4. Kas keegi su lähedastest suri?

Ei.

5. Mida sa sooviksid omada aastal 2022, mis puudus aastal 2021?

Võimatu küsimus.
Ma tahaks, et mul oleks hea enesetunne? Ma tahaks veel mõnda last? Ma tahaks, et K liibuks mu vastu ja sositaks, et ma olen nii ilus ja hea ja ta lemmik kaugelt ja millega ta kedagi nii head on ära teeninud?
 Tegelt uus pann oleks vist teema.

6. Mis riike külastasid?

Eestis olen alaliselt.

7. Mis kuupäev aastast 2021 jääb igaveseks su mällu? Miks?

Ma ei ole siuke inimene, kes kuupäevi tähtsaks peaks.

8. Mis on selle aasta suurim kordaminek?

Maitea. Pold midagi erilist vist. Tütar lõpetas keskkooli, aga see oli TEMA teene, mitte minu. 

9. Mis oli su suurim läbikukkumine?

Kuule, mina ei kuku läbi, kammaaan!

10. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse?

Muidugi. Mis ma peaks iga haigust või ukse vahele jäetud sõrme hakkama meelde jätma v?

11. Möödunud aasta parim ost.

Konditsioneer. Kuigi sellest ligi poole kinkis K. Aga ülejäänu ma maksin paari kuuga talle kinni, nii et läheb minu ostuna kirja.
Uus jalavaluvastane masin on ka hea. 
Vana pani pildi tasku. Otseselt. Ekraan ei toiminud enam. 

12. Kelle käitumine teenib sult aplausi?

Kuule, Kadri Pettai. Sest mina ka vahel mõtlen, et tahaks kellelegi head teha, aga see üldiselt jääb "saadan talle kooki ja kohvi" tasemele. 
Tema võttis asja ikka TÕSISELT.

13. Kelle käitumine ajab südame pahaks?

Rumalad inimesed on hirmsad. Kas just südame pahaks, aga HIRMSAD.

14. Kuhu läks enamik su raha?

Toidule

15. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas?

Kui ma tundsin, et see K-ga koos kirjutatud raamat meeldib mulle endale TÕESTI väga.

16. Mis lugu jääb alatiseks aastat 2020 meenutama?

Mitte ükski, mul puudub selline ajaarvestus.

17. Võrreldes eelmise aastaga, oled sa:

i. õnnelikum või kurvem? Õnnelikum. 

ii. kõhnem või paksem? Ei tea, pole mõõtnud.

iii. vaesem või rikkam? Rikkam vist? Ma ei tea, pole mõõtnud! Kas arvetel kokku on 140 eurot või 240 või 40 ... 

18. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?

Tundnud end hästi.

19. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?

Tundnud end halvasti. Dohh. Mis küsimused ...

20. Kas sa armusid aastal 2021?

Ei.

21. Kui palju üheöösuhteid?

0

22. Mis oli su lemmiksari või telesaade?

Withcer oli päris hea. 

23. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud?

Ei.

24. Parim raamat, mida lugesid?

HMMM!
Sandersoni "Edgedancer" oli päris hea. Aga uuesti loetud "Kuigi sa proovid olla hea" oli ikka parem =P Ja "Kunagine ja tulevane kuningas" veel parem. 
Uuestilugemine, jai!

Tegelt Mesilaste salajane elu oli ka hea. 

25. Mis oli su suurim muusikaline avastus?

Ma ei hooli muusikast piisavalt, et "avastada". 

26. Mida sa tahtsid ja said?

Öööö ... ööö ... kui mu vanal külmkapil uks eest tuli, tahtsin uut külmkappi ja nädal hiljem ostsingi selle ära. 

27. Mis oli selle aasta parim film?

Ainus selle aasta film, mida vaatasin, oli "Düün". See oli täitsa hea. 

28. Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said?

41. Vist K pildistas mind paljast peast? Muud küll ei mäleta. 

29. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks?

Võimatu öelda. 
Nii suured muutused muudaksid tervet elu ja samas - kas see oleks enam minu elu üldse? Ma võin ju TAHTA, aga seda lõpmmata eneseiroonilist muiet: "Ma tahan, aga ma ei saa. JÄLLE kordub kõik!" siis ju ei oleks. 

30. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili?

Mina.
Ok, tuleviku tarvis siiski täpsemalt: haaremipüksid, maikad, taamikleidid, lühikesed kleidid, mida kannan tuunikana, pusad ja pikk kampsun, kollane ja punane poolsaapapaar, mida kannan ühes jalas kollane, teises punane saabas, madalad mõnusad suvekingad (kollased rihmaga ja rohelised mokassiinid), värvilised sokid, pitsidega poolkindad. Phmt: kui ma juba selle asja selga panen, peab see kuidagi hea ja eriline olema kas lõike, värvi või satsilisuse-pitsilisuse poolest. 
Materjal peab nagunii hea olema. 

31. Mis sind mõistuse juures hoidis?

Kust see oletus, et ma mõistuse juures olin? Olen? Kunagi olnud olen? 
Mida see üldse TÄHENDAB???

32. Milline kuulsus sel aastal kõige rohkem sulle meeldis?

See ... ach, eks vist Neil Gaiman. 
Ma eriti ei jälgi teisi ja Amanda Palmer, keda ka jälgin, on vahel mõnes asjas kaugelt liiga dramaatiline. 

33. Milline poliitiline küsimus sinus enim tundeid tekitas?

Aasta on pikk aeg. Igasugu idiootsusi mahtus sinna ... aga vaktsiinivastased tunduvad mulle vist kõige absurdsemad. 

34. Keda igatsesid?

K-d.
Mida, aasta on pikk aeg, juhtus sedagi!

35. Kes oli parim uus tutvus?

See ... üks Liis, keda kohtasin A. sünnipäeval. Ta on tore. 

36. Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2021 õpetas.

Me PÄRISELT armumegi inimestesse, kellega on tunne, et saab oma minevikuhaavad tohterdatud, vanemate ebasobiv armastus paremini lahendatud. Me PÄRISELT otsimegi võimalust olla aktsepteeritud ja armastatud moel, nagu me vanemad ei suutnud meid aktsepteerida ja armastada.
Seepärast ka need vanematega (mitte vastassoost vanemaga, vaid vanematega - üldse, täpsem oleks öelda "lapse eest hoolitsevate täiskasvanutega") sarnased armumisobjektid kui klišee. 
Ei, klišee töötab - kui inimene on ikka juhm, mul lülitub igasugune sooline kiindumus kohe välja, sest mul on siuksed ... intelligentsed nii ema, isa kui ema uus mees. 
Näiteks. 
Krt, see seletab NII PALJUT!
Krt, seepärast ma armusingi kogu aeg lapsena ja noorena, et kesiganes mind armastaks, juba sobiks, armastage mind, armastage mind, armastage mind ometi! (ja ma ei saanud ju näost aru, et loll =P) - ja muidugi keegi ei armastanud. Dohh ... 
Seepärast osad inimesed ei armu või armuvad üliharva - neil on kas kohutavalt head peresuhted olnud, pole haavu kinni vaja õmmelda, või nad ei looda isegi alateadlikult mitte, et üldse võiks hästi minna miski kunagi. 
Nagunii läheb halvasti, mind ei saagi armastada!

Aga miks mina enam ei armu ... sellele ma pean veel mõtlema. 

See lugu ei jää "aastat alatiseks meenutama" ega ole ka eriline "avastus", aga üks selle aasta lemmiklugusid on küll. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.