reede, 31. detsember 2021

Veel aastakokkuvõtet

 ... sest olgem ausad: need ise tehtud kategooriatega on palju põnevamad lugeda!

3 sõna: püüdlema, leppima, okei

3 eset: arvuti, ruuter, kruus

3 sündmust: Larp "Tuhast põrmuks", orgasm, kolmiksünnipäev suvel

3 komplimenti: 

Mina: Pakk peenikest Malborot, palun!
Meestöötaja, venekeelne, arvaks, et kolmekümne ümber, turske, aga kena, mu poja meelest maailma kõige lahkem inimene, olen tema käest suitsu ostnud vähemalt 10 korda: Aga kas vanust ikka on? (naeratab kelmilt)

Naine, minust arvata kümme aastat vanem, blond, veidi lontis hobusesaba, üleni pruunis ja türkiisis. Sukkpüksid türkiisikarva, seelik pruun, kingad pruunid, liibuv pluus türkiisne, tumebeeži karusnahkse äärisega vest pruun. 
Mina: Vabandust, jäi lihtsalt nii silma: väga ilus värvikombinatsioon!
Tema: Aitäh! Ma ise arvan ka nii. (paus, ma hakan edasi minema) Teil on jälle väga ilusad kingad!

Mina: Oi, ma hakkan juba purju jääma. Noh, mitte purju, aga ma TUNNEN seda, kuidas suriseb!
Poeglaps: Ära enam joo!
Tütarlaps: Mh, las ta joob natuke veel, see ei tee ju midagi.
Poeglaps: Normaalsetele inimestele ei tee jah, aga tema! Tal ei kao ju pidurid ära, kui ta vinti jääb, tal tekib piduri asemele gaasipedaal!

3 pilti

(jaa-jaa, nad on vbla olnud juba, mis siis)

Poeglaps pildistas

Ikka Poeglaps

mina ise


3 toitu: tomatisupp, borš, pirnikook majoneesiga-kattega

3 nurjunud lootust: tita, teine koer, midagi romaanivõistluselt

3 nende asemel tulnud asja: K lubab ennast armastada, oma kass Ru ja Kadri on NII ARMAS kirjastamissooviga!

3 uskumatust: vaktsiinivastased on PÄRISELT olemas, ma isegi tunnen mõnda?!
Neid on meedikute hulgas ka ja IKKA ma tunnen ... olgu, ühte.
Inimesed PÄRISELT arvavad, et peaksin suvise flingi tema isadusse pühendama, kui mul laps kõhus oleks?! PÄRISELT?!?!?! Ükskõik, kui jäle ta mulle on, ükskõik, kuidas ma ei taha?!

3 punkti, mis toetasid mu usku, et inimesed on ilusad head:
Kuidas kultuurilehtedest ja -ajakirjadest oldi kohe valmis mu lepinguformaati ja raha laekumiskuupäeva kohendama, kui ma rääkisin, et riigi toetuse jaoks on vaja.
Kuidas mu ema vedas mind ja mu laenatud peeglilauda larpile ja pärast peeglilaua ise sealt tagasi, sest ma olin hirmus väsinud, ja kuidas mulle üldse laenati see peeglilaud.
Kuidas notsu mul kevadel mitu kuud rahaliselt nina vee peal hoidis.

3 tegemata tegu, millele ma ALATIHTI mõtlen. 
Murcale külla minna.
Koerale pakkuda võimalust seksiks ajal, kui tal vähemalt teoreetiliselt võiks see huvi ka olla.
Panna tooliseljatoelt ära kleit-tuunika, mis ripub seal juba kevadest saati.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.