reede, 2. august 2024

Kerge elu vol 2

Ooh, mõnus.
/ringutab, käed kahele poole laiali venitatud.
Õues läks jahedamaks, nii et me pojaga magame viimaks jälle hästi. 
Ja "Omasid ei jäeta maha" sai oma esimese tagasiside ja Devolutsioon ka ühe päris kena ja üleeile oli siuke päev, kus ma sain nii palju kiita ja tähelepanu, et lõpuks ei jaksanud enam isegi reageerida. 

Jap, nii võib elada.

Kuigi hambaarsti juures käik ei olnud üldse: "Tehtud!" vaid mind kutsuti 12. tagasi. Aga mul tuli ka ühest hambast konkreetselt suur tükk ära. 
Nüüd on seal prooviplomm.
See hamba tükeldumine üldse motiveeris mind viimaks aega kinni panema ja minema. Ja valus ei olnud. Nii et suht võit.
Pealegi Poeglapsel oli 0 auku peale kolmeaastast hambaarstipausi ja ses osas nüüd süda rahulik. Meil mõlemal.
Tema: "Tead, see on nagu kontrolltöö järel, kui sul jäi halb tunne ja ootad halvimat - ja siis saad tagasi ja VIIS?! Wtf?! Aga nii tore!"

MUIDUGI olen ma väsinud. Aga talutaval määral. Üldse mitte liiga palju, et mitte pesu välja viia jaksata. 
Neid asju, mida ma teen ja mis on "lihtsalt elu," on palju. Mitte et ükski neist omaette võttes raske oleks. Aga neid on nii palju. Konstantne väsimus. Seda ma mõtlengi, kui ütlen: "Elu on kannatus." Elad täiesti normaalset head elu ja olen kogu aeg surmani väsinud, sest ... elu. 
Õnn on väikeses asjades. Pfffft! 
Ma peaks jaksama neid väikesi asju nautida, mitte mõtlema: "Näe, õunapuuõis oktoobris. Selle üle võiks teoreetiliselt vaimustuda. Ma PEAKSIN vaaimustuma. Ok, kirjutan võrgupäevikusse, et see on tore, sest phmt peaks ju olema."

Ma olen elus nii palju asju teinud, oletades, et rahva meelest see on hea, ma peaksin ka nautima ja kui ei naudi, dai pohh. Sunnin end nautima! Peab meeldima!
Aga positiivsed kirjutustagasisidemed meeldivad mulle päriselt. Eriti kui on tunne, et tagasisideme andja ei ole täielik saabas ja jagab veits lahti, mida ma teha üritasin.
Hästi magada meeldib ka päriselt. 
Ja mesi ja kallistamine ja märja koera lõhn, põnev raamat ja uus erksavärviline puuvillane PARAS aluspesu ja päikeseloojangud. Beebid ja mõni asi veel. 
Olen ikka veel sama inimene. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.