reede, 26. juuni 2020

Oleme üldrahvalikud

See ringkiri on tore.
Sest ikka on põnev näha end läbi teiste silme.

Epp tegi algust, teised jätkasid ja küllap jätkavad veelgi, siin on minu vastusterida (veidi muudetud kommentaarist, mille algse postituse alla jätsin, sest uuesti kirjutades tuleb uusi mõtteid ja mõned blogijad, kes muidu polnud ajus esil, tulid kaaaa):

Oled sunnitud veetma pool aastat asustamata saarel, muust maailmast ära lõigatuna. Sul on võimalik endaga kaasa võtta üks blogija. Kelle valid?
Ebaaus teiste suhtes, aga Murcaga olen ma koos reisinud ja tean, et ta ei virise ja saab endaga hakkama. Murca.

Oletame, et sul on õnnestunud tol saarel ellu jääda. Aga rumala peaga lähed järjekordsele merereisile, satud tormi kätte, ja voilà! taas kord maandud asustamata saarel, ihuüksi. Seekord on sul võimalik endale seltsiks valida üks blogi. Jaa, mitte blogija, vaid nimelt blogi. Sinu valik on... ? Murca ikka. Ta küll kirjutab harva, aga tema vanu poste on ka rõõm üle lugeda. Kuidagi hoiab mind uskumas, et inimesed on seestpoolt suuuuuuured

Kellega blogijaist tahaksid üheks päevaks kohad vahetada?
Eeeee ... Hundi ulg oleks lahe. ERITI kui ta on surnud. Saaksin kord surnud olnud naisest kaks korda surnud olnud naiseks. Peen värk. Aga kui ei ole, siis üksi metsas päevaks on ikka tore. Eriti kui enne sõitma ei pea, vaid toimub automaatne kehavahetus.

Sul on tarvis Inglismaa kuningannale õhtusöök kokata. Keda palud kööki appi?
Tähendab. Frieda võiks ju ise hakkama saada ja ma võiks talle abiks olla? Aaah, aga notsu! Jaa, see oleks lahe!

Sul on vaja stiilinõu. Millise blogija käest küsid?
Ma ei vaja seda iial.

Sul tuleb asendada loomaaia lõvipuuri talitajat, abiks võid võtta ühe blogija. 
Maitea, mis seal ikka nii väga teha on? Vaheuksed kinni, liha sisse, vaheuksed avada. Vbla natuke puuri ka kasida, kui lõvid taas vaheuksega eraldatud.
Ja vaimustunud hääli teha, tasa, et lõvisid mitte segada, kui nad eriti nunnud on. Lõvid on suht-koht mu lemmikloomad.
Nii et mul pole kedagi vaja, üksi on kõige rahulikum.

Sa hakkad tähtsale kohtumisele hiljaks jääma lihtlabase hommikuse laiskuse tõttu. Et laiskus ei kvalifitseeru mõjuva põhjusena, vajad usutavat vabandust, head Lugu. Kes blogijaist võiks sind selle väljamõtlemisel aidata?
Tähendab. Mina räägin ju tõtt!

Sul on võimalus ühe blogija isikliku elu kohta mistahes küsimusi esitada. Kelle valid?
Ma ei taha kelleltki küsida midagi, mida ta ise rääkida/kirjutada ei taha ju!

Nimeta mõni blogi, mida sa oma blogrollis presenteerimast hoidud, kuid sellegipoolest teinekord salaja lugema hiilid. 
See pole salaja, aga vahel loen Kauri blogi - tal juhtub põnevaid, mis siis, et lühikesi poste vahele, aga seda loodusvaadete paraadi ja sportlike tegude kirjelduste jada ma iganädalaselt jälgida ei viitsi.

Millised blogid sind ärritavad?
Ei ärrita miski, aga väga paljusid ma ei viitsi lugeda. Mul ei ole tunnet "oo, teistmoodi elutunnetus", mul on "hea küll, need on su teod, aga kus on mõtted?!"
Mitte et ma kõiki mõtteid kirjutavaid isikuid loeksin, aga need, kes mõtteid ja tundeid teises-kolmandas-viiendas jaoks kirjeldavad, juba tüütavad mind. Mõtted on esmajärgulised, teod käivad nende juurde lihtsalt. Sest millegi PEALE peab ka mõtlema.
Noh, ja on see blogi, kuhu ma isegi sisse ei vaata, kuigi ilmselt seal on vahel mõtteid. Sest ma ei tunne vajadust seda inimest oma maailma lisada.

Millised blogid sind vaimustavad?
No need, kus ON mõtted, noh. Parem, kui minu omade suhtes natuke nihkes, aga kui on täiesti teistsugused, mul on ebameeldiv. Sest mis toimub inimese peas, kes NIIMOODI mõtleb, pole mitte põnev, vaid õudne.

Kõige ilusam blogija?
Epp, puhtesteetiliselt ta vist ongi kõige-kõige.
Kuigi Murca on ka valusalt kaunis ja Rentsil on imelised lihased ja juuksed ja kui ma korra tikrit nägin, jätsid tema õlad mulle kustumatu mälestuse, ja karikate emand ja Aweron ja ... kamaan, blogijad ongi ju ilusad?

Kõige ausam blogija? 
Mina vist =P

Kõige mõistlikum blogija?
ma ei kipu väga mõistlike inimeste blogisid jälgima, aga neist, keda jälgin, vbla  Lauri.

Kõige hingekosutavam blogija?
Ikka Murca. Miks ma sinna üksikule saarele teistsugust blogi tahaksin?

Blogija, kellega sa hingesugulust oled tundnud?
FRIEDAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Aga teistest: kellega ma EI ole tundnud?! Ka nendega, kelle blogid mulle üldse ei istu, midagi ikka ja alati.
Ma siukse loomuga.

Blogija, kes sind naerma ajab?
Rents.

Blogija, kes on sinu jaoks salapärane?
Tavainimene. Ma ei tea temast praktiliselt mitte midagi, ta kirjutatut aga loen ülima mõnuga.

Blogija, kelle postitusi sa pikisilmi ootad?
Murca.

Sinu lemmikkommentaator(id)? Paluks vaadata laiemalt kui vaid su omaenda blogisabade piires.
AbFab.
Aga notsut on ka alati rõõm näha - s.t. natuke on nagu kvaliteedimärk, et kui ma sattun lugema blogi, mida tavaliselt ei loe, ja näen seal all notsu kommentaare, mul on "ahaa, siin päris prügi ei kirjutata".

Ja lõpetuseks üllatus: saad kuldkalakesele esitada kolm blogiteemalist soovi. Lao lagedale.
Eveliis - see vana - tagasi!
AbFab tagasi!
kodanik, kes oli kunagi juuksur ja Rentsi sõber ja nimi on vist endiselt Maarja ja ma tema blogi umbes aasta aega lugenuna üldse otsustasin enda oma kirjutama hakata, tagasi!

2 kommentaari:

  1. See on nii vahva: „Ma ei kipu väga mõistlike inimeste blogisid jälgima”.
    Ja Notsu kommentaarid X või Y blogis on minu jaoks samasugune kvaliteedimärk nagu sinu jaoks.
    Ja üleüldse, ma algatuseks viskasin su postitusele kiire pilgu, ja arvasin, et sul on kohati mingi näpukas olnud, oled kogemata minu vastuseid kopeerinud, enne kui aru sain, et mitmed su vastused ongi TÄPSELT samad mis minul. Kas see üllatab sind, et see ei üllata mind? :)

    P.S. Võtsin vabaduse ja kustutasin oma blogi kommentaaridest su vastused küsimustikule, kuna need on nüüd siin sul omaenda postitusena tervikuna olemas. Ära meenuta halvaga, eks =)

    VastaKustuta
  2. Karikate emand, jaa, tema unustasin ma ära. Oleks sama punkti alla paigutanud.

    VastaKustuta

Ma loen su sõnu, kui nad välja kirjutad ning avaldad!
Noh, paari erandiga.